PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

L’Inntec 2021 pensarà l’estratègia de vendes en un entorn més incert

La jornada se celebra el 22 de juny i comptarà amb cinc experts

Per El Periòdic

Un moment de la presentació de les jornades Inntec 2021.
Un moment de la presentació de les jornades Inntec 2021. | Inntec

El comerç, la restauració i l’hostaleria són els sectors que s’han transformat més ràpidament en aquest últim any, en part a causa de les restriccions d’aforament per causa de la Covid-19. Però no han estat els únics: el sector financer i l’administració pública també han de fer front a un consumidor cada vegada més exigent, que demana a totes les empreses el mateix nivell de servei remot que li ofereixen els nadius digitals. És per això que enguany la jornada de la innovació i les noves tecnologies d’Andorra porta per títol Comerç phygital: els camins de l’omnipresència.

El fil conductor de l’Inntec 2021 serà la reflexió sobre com s’ha de dissenyar l’estratègia de vendes en un entorn cada vegada més complex i incert. Cada empresa ha de trobar l’equilibri entre el comerç presencial i les oportunitats de comunicació digital per tal no quedar-se enrere i poder competir en un mercat global, centrat en l’experiència i on el coneixement del client és clau.

En la roda de premsa de presentació de l’esdeveniment el president d’Actinn, Albert Moles, va desenvolupar el sentit de la paraula phygital: «Entrem en un món on conviuran les dues maneres de treballar, les dues maneres de viure: física i digital. I això impactarà el comerç, el turisme, les finances... Volem encoratjar les empreses a adoptar noves tecnologies i estratègies de captació, conversió i fidelització de clients i d’oferiments de serveis per donar un nou impuls al seu negoci. La jornada també està orientada al networking, volem que sigui una oportunitat per generar aliances i projectes».

L’acte se celebrarà el pròxim 22 de juny al Centre de Congressos d’Andorra la Vella i, alhora, es podrà seguir en directe a través de YouTube. Les inscripcions, que són gratuïtes, ja estan obertes a inntec.ad. En aquesta cinquena edició, cinc experts compartiran les seves visions sobre els models de venda que s’estan imposant. Es tracta de Luis Font, un referent mundial en vendes digitals; la doctora Beatriz Irún, experta en comerç internacional i en concret en mercats asiàtics; Jordi Albanell, entès del llançament de nous projectes tecnològics; Alba Alonso, gran coneixedora del business analytics tant en l’àmbit del consell empresarial i d’implementació de projectes com acadèmic; i Sergio Colado, especialista en transformació digital i expert en psicologia cognitiva i llenguatge no verbal. 

PUBLICITAT
PUBLICITAT