PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Caldea invertirà 400.000 euros en publicitat per ressorgir de la Covid

El projecte de l’hotel està en ‘stand by’ fins que es tingui el marc jurídic amb el comú escaldenc

Per Lídia López

El director general, Miguel Pedregal, i la presidenta de la Semtee i cònsol major escaldenca, Rosa Gili, ahir.
El director general, Miguel Pedregal, i la presidenta de la Semtee i cònsol major escaldenca, Rosa Gili, ahir. | El Periòdic / L.L.

Caldea va reprendre ahir l’activitat després de set setmanes tancat –s’han fet treballs a la coberta i la llacuna panoràmica, entre d’altres– i un darrer any amb un funcionament inconstant i molt restringit per la pandèmia del coronavirus. Així, amb la primera meitat d’any ja passada, l’objectiu del termolúdic és superar les 200.000 entrades venudes l’any passat, xifra que suposa la meitat respecte dels anys prepandèmia, per tal de poder-se refer de les pèrdues al voltant del 40% causades per la Covid. «La pandèmia ha estat un cop importantíssim. Estàvem acostumats a donar bones notícies, però no podem amagar que ha estat un cop enorme», va reconèixer el director general de Caldea, Miguel Pedregal. D’aquesta manera, Pedregal va compartir que «volem sortir amb força i que es parli de Caldea i d’Andorra», detallant que el complex invertirà 400.000 euros en publicitat, entre la campanya d’estiu i la de l’hivern d’enguany. «És una aposta valenta», va assegurar. Amb aquesta acció, Caldea pretén atraure principalment clientela dels països veïns, i replicar la bona resposta que van tenir l’estiu passat.

Sigui com sigui, les sensacions per la represa són bones. Així ho va apuntar la cònsol major d’Escaldes-Engordany i presidenta de la Societat d’Economia Mixta del Centre Termolúdic d’Escaldes-Engordany (Semtee), Rosa Gili, que va confessar sentir-se «molt contenta de ser aquí», i va descriure la tornada de «molt important». «En l’àmbit sanitari, les notícies són bones: la vacunació avança a bon ritme i les dades van cada dia a millor. Tot plegat, ens permet ser optimistes i augurem que tindrem visitants a l’estiu», va declarar Gili, que també va indicar que «Caldea és molt important pel comú», si bé «tot i que va néixer com un projecte comunal, avui dia va molt més enllà: és un projecte de país, un gran atractiu turístic i un motor econòmic molt important».

D’aquesta manera, el director va detallar que s’ha dissenyat la campanya d’estiu com «una oportunitat de recuperar-nos ràpid», fent un «plantejament atractiu pels clients». En primer lloc, al Termolúdic inaugurarà l’espectacle Lunna, amb música en directe del violinista Javi Lin i una representació de dos acròbates de teles, incorporant a més una sessió en horari matinal i mantenint la de nit. L’Inúu recupera els Cocktail Nights, també amb l’acompanyament de Lin i un servei de còctels acrobàtics. Així mateix, es posarà en relleu la restauració, amb la posada en marxa de Blu, que oferirà una carta de cuina mediterrània saludable, i una col·laboració amb Siam Shiki, restaurant de cuina tai-japonesa. Paral·lelament, s’ampliarà l’oferta de tractaments de bellesa de la mà de la marca Sothys, i es vendrà una nova línia de productes de cosmètica a la botiga de Caldea.

L’hotel haurà d’esperar

Preguntats per la premsa, Gili i Pedregal van exposar que el projecte per a l’establiment d’un hotel a la torre de Caldea està en stand by. Tal com va explicar la cònsol, «s’hi està treballant intensament», però els procediments administratius han allargat els tempos. «Estem a punt de tancar la part jurídica entre el centre i el comú. S’ha allargat amb la voluntat que quedi ben fet», va puntualitzar Gili. De fet, el director general va assegurar que el projecte «ha despertat molt d’interès», amb més d’una vintena de candidatures per dirigir-lo. «És un projecte icònic», va reiterar. D’aquesta manera, la cònsol va compartir que la voluntat és reprendre el projecte «de forma consecutiva al tancament de l’acord», amb la possibilitat que sigui passat l’estiu. 

PUBLICITAT
PUBLICITAT