PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

El MoraBanc no descarta els jugadors sense contracte

Noms destacats com Senglin o Parakhouski poden negociar amb altres clubs

Per Marcos Bernat

Jeremy Senglin durant un partit del MoraBanc.
Jeremy Senglin durant un partit del MoraBanc. | BCA

El MoraBanc planifica la plantilla per a la pròxima temporada 2021/2022 amb la possible renovació de jugadors destacats encara en l’aire. Alguns dels noms habituals com Senglin o Parakhouski no tenen actualment contracte en vigor. No obstant això, tal com va explicar el cap de comunicació del club, Gabriel Fernández, no es descarta comptar amb ells: «Són tots bons jugadors, podrien entrar en el plantejament». Així, va posar l’exemple d’altres anys: «En els últims anys vam poder veure clarament com un jugador que al principi no encaixava, després d’un mes es va adaptar a la perfecció i es va comptar amb ell».

Pel que respecta als membres de l’equip que continuen, els aficionats podran continuar gaudint del bon joc de molts dels seus jugadors més importants com Babatunde, renovat recentment, o Clevin Hanna, que ha tingut la millor mitjana anotadora de l’equip en la passada campanya. Cal destacar que l’entitat, a conseqüència de les múltiples baixes, causades per lesions i per brots de covid-19 que van afectar bona part del grup, va tenir «més fitxes que mai» la passada campanya. Ara, els tricolor volen dur a terme «un projecte de continuïtat», to i que Fernández espera que es realitzin noves incorporacions: «Estic segur que farem algun fitxatge».

Pel que fa als objectius de cara a la propera campanya, la intenció és «barallar per entrar en el play-off de lliga i entrar en la copa». Per començar a treballar en aquests, l’equip tornarà als entrenaments a principis d’agost, mentre que, ara per ara, els que estan lesionats continuen exercitant-se en els seus processos de recuperació. Respecte a la darrera competició, els del Principat, tot i els inconvenients patits, van aconseguir la seva quarta millor posició a l’ACB. 


 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT