PUBLICITAT

El 20% més de trucades al 115 d'Andorra Telecom

  • La majoria de les 500 trucades diàries demanen pels productes i serveis
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Marcació a un telèfon del 115. Foto: ANA

Les trucades al telèfon d'atenció al client d'Andorra Telecom, el 115, s'han incrementat el 20% durant el 2010 arribant a les 176.730. Aquesta xifra suposa una mitjana de prop de 500 trucades diàries i de gairebé 15.000 al mes. Segons van informar a l'ANA fonts de la parapública, les principals consultes són la informació sobre productes i serveis, en segon lloc les gestions comercials via telèfon, seguides de les trucades per motiu d'una incidència i les reclamacions. Durant l'any passat, els usuaris van puntuar amb un 4,34 sobre 5 el servei telefònic d'Andorra Telecom.

Si bé l'any 2010 s'ha tancat amb un increment del 20%, en dos anys el volum de trucades s'ha incrementat en un 45%, passant de 121.116 a finals de 2008 a les 176.730 de l'any passat. S'ha de tenir en compte que l'octubre del 2009 es van ampliar els horaris de l'atenció al client, passant de 60 a 108 hores setmanals.

Durant aquest passat any, la parapública ha atès el 98% del total de les trucades, incrementant l'eficiència en un 3% respecte el 2009. També s'ha reduït el temps d'espera en la resposta, ja que el 93% de les trucades s'han atès abans dels 30 segons d'espera, millorant un 2% els números de l'any anterior.

Pel que fa a les principals consultes, lideren les trucades d'informació sobre productes i serveis d'Andorra Telecom, en segon lloc trobem les gestions comercials que es realitzen via telèfon, en tercer terme es troben les trucades per motiu d'una incidència i per últim les reclamacions.

En la darrera enquesta semestral realitzada als usuaris que es va tancar al desembre, els serveis telefònics es van puntuar amb un 4,35 sobre 5. Actualment, al 115 hi treballen un total de 21 persones.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT