PUBLICITAT

Benet: «Fent campanyes exteriors ens hem descuidat dels d'aquí»

  • El proper dia 25 de gener el Govern presentarà la campanya de sensibilització interna
PEPA GALLEGO
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Recepcionistes en un hotel cèntric d'Andorra la Vella. Foto: TONY LARA

Feia gairebé una dècada que des del departament de Turisme del Govern no es tenia en compte la sensibilització del sector dintre del país. Una campanya que el mateix ministre de Turisme i Comerç, Claude Benet, considera necessària «perquè abans la gent venia a Andorra pel diferencial del preu i ara ha canviat el concepte i hem d'assumir que som un país de turisme», va explicar. Pet tot, el vinent dia 25 de gener l'Executiu presentarà la nova campanya de sensibilització interna que té com objectiu millorar el tracte de tota aquella persona que té contacte amb els turistes. «Fent campanyes exteriors, ens havíem descuidat de sensibilitzar als d'aquí», va afirmar Benet.

El Govern va aprovar, l'octubre del passat any una partida de 80.000 euros per a la realització d'aquesta campanya turística que volia inciar-se abans de finalitzar l'any passat. La campanya s'emmarca en els objectius de la Taula de Turisme i Comerç i té com a principals finalitats reforçar i millorar l'atenció i la qualitat dels serveis que s'ofereixen als turistes.

Per a la realització d'aquesta campanya es va publicar un concurs públic a nivell nacional per al disseny i per la producció dels elements de la mateixa. La passada setmana el BOPA ja reflectia l'adjudicació dels espais reservats per a la publicitat d'aquesta campanya als mitjans de comunicació del país, per un valor de 45.617 euros. La campanya té prevista una durada de dos mesos, tot i que es preveu que vagi repetint-se en altres èpoques «per recordar que hem de crear diferenciació.», va explicar el ministre de Turisme.

FIDELITZAR UN TRACTE AMABLE /La diferenciació que es pretén crear, com que la del preu ja no és tan destacada, és la d'un tracte fidelitzat. «Abans el client venia per la diferència del preu i per algun producte exclusiu, i hem desenvolupat una cultura de que no cal el tracte amb el client perquè sempre ve», va explicar Benet. Amb la nova campanya es vol canviar aquesta concepció, perquè dependents, recepcionistes, agents de circulació i inclòs qualsevol vianant tingui en compte el tractament amb el turista que es creua cada dia com un element diferenciador.

A diferència de les campanyes que es fan a l'estranger per presentar Andorra com un atractiu turístic, aquesta és perquè la gent del país creï un diferencial amb el tracte amb els turistes perquè aquests repeteixin la seva estada. Les darreres campanyes similars de sensibilització interna daten dels inicis de la dècada passada.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT