PUBLICITAT

El 50% dels clients de Crèdit Andorrà són digitals

Els accessos a la banca en línia e-Crèdit han crescut un 24% el 2020

Per El Periòdic

La façana de l’edifici central de Crèdit Andorrà.
La façana de l’edifici central de Crèdit Andorrà. | ARXIU/ANA

Crèdit Andorrà continua impulsant l’oferta digital adaptada al perfil i a les noves necessitats de l’usuari amb l’objectiu de millora contínua en el servei al client. Aquest 2020, l’ús de les solucions digitals ha experimentat un creixement important, que situa el número de clients digitals del banc en el 50%. Els accessos a la banca en línia e-Crèdit durant el 2020 s’han vist incrementats un 24% respecte a l’any anterior i, en concret, el darrer trimestre del 2020 l’e-Crèdit va superar el milió d’accessos. Especialment rellevant és també l’increment de l’ús del canal mòbil per dur a terme l’operativa bancària, que ha augmentat en un 33% l’any 2020. Actualment, el 66%  dels accessos a la banca en línia ja es fa a través d’un dispositiu mòbil.
L’any 2020 Crèdit Andorrà ha impulsat la contractació de productes i serveis a distància amb signatura digital. Un exemple de la bona rebuda d’aquesta iniciativa ha estat l’alta de més de 300 nous contractes de banca en línia amb firma digital durant el darrer semestre de l’any.
El banc ha posat a l’abast dels clients l’eina El meu gestor, per oferir una relació més propera i còmoda amb el gestor, sense la necessitat d’anar a l’oficina. A través de l’e-Crèdit i des de qualsevol dispositiu, el client pot demanar una cita amb el seu gestor, intercanviar missatges i enviar documentació de manera segura i confidencial. La digitalització dels hàbits dels usuaris ha ajudat a consolidar aquesta eina durant l’any 2020, amb un increment de més del 220% de missatges enviats.
En aquesta línia, el servei Cita Prèvia, que permet la gestió de les cites de forma automatitzada, també ha tingut una bona rebuda. Des del llançament de l’eina, a l’octubre del 2020, més de la meitat dels gestors han rebut sol·licituds de cita prèvia a través de l’e-Crèdit, fet que ha permès als clients estalviar temps d’espera i oferir-los un relació més personalitzada, àgil i còmoda amb el seu gestor. H

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT