PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Viatge per fomentar l’oferta turística d’hivern d’Andorra

Els participants ja es troben al Principat i són del mercat francès

Per El Periòdic

La visita al Centre de Congressos de l’Andorra Convention Bureau.
La visita al Centre de Congressos de l’Andorra Convention Bureau. | ANDORRA TURISME

l’Andorra Convention Bureau (ACB) organitza aquests dies un viatge de familiarització, també conegut com a FAM trip, amb l’objectiu de reactivar el posicionament d’Andorra com a destinació MICE. S’ha organitzat amb divuit agències de viatges franceses especialitzades en turisme de negocis i congressos per donar a conèixer l’oferta turística d’hivern del Principat. Els participants en aquest treballen amb clients del sector farmacèutic, cosmètic, assegurances, financer, moda i automoció. Concretament procedeixen de Bordeaux, Lille, Lyon, Nantes i Marseille. Aquests professionals ja han arribat al país i està previst que es quedin fins demà. Ahir es va celebrar un acte de benvinguda, seguit d’una presentació de la destinació. Posteriorment van fer una visita a Casa de la Vall i el Centre Històric d’Andorra la Vella. D’altra banda, també van poder descobrir la cultura del país. Així doncs, els participants aprofitaran la seva estada a Andorra per conèixer de primera mà les instal·lacions hoteleres dels membres de l’ACB que participen en aquest FAM trip, així com el Centre de congressos d’Andorra la Vella.

La previsió pel dia d’avui és que puguin gaudir de les activitats a l’aire lliure a Grandvalira. A més a més, a la nit degustaran un sopar gastronòmic a un restaurant d’alçada situat a Vallnord-Pal Arinsal. Tanmateix en aquest viatge de familiarització s’hi inclou una estada a Caldea-Inúu i altres activitats de lleure vinculades al turisme de negocis.

Aquesta acció s’emmarca dins el pla comercial aprovat pels membres de l’ACB i és el quart any que s’organitza un FAM trip amb professionals francesos durant la temporada de neu. Aleshores, a diferència d’altres activitats aquesta no s’ha hagut de modificar per la pandèmia.

La voluntat és donar a conèixer als professionals d’agències especialitzades en l’organització de congressos i turisme de negocis les possibilitats que ofereix Andorra a l’hivern a l’hora d’acollir aquest tipus d’esdeveniments, en un entorn segur, tot respectant les mesures sanitàries vigents davant la Covid-19.

En l’actual situació, es va considerar interessant continuar apostant per aquest tipus d’accions, ja que la tendència indica que els destins de proximitat amb propostes d’activitats team-building en entorns naturals són ara mateix més atractius per les agències MICE a l’hora d’acollir aquest tipus d’esdeveniments. En aquest sentit, la resposta dels participants francesos ha estat molt positiva.

Cal recordar que l’Andorra Convention Bureau està formada per Andorra Turisme i diferents empreses privades del país que tenen com a objectiu la promoció del país com a destinació MICE, segons informa l’ANA. 

PUBLICITAT
PUBLICITAT