PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

El SAAS posarà un reforç administratiu per agafar cita

Per El Periòdic

L’entrada a les Consultes Externes de l’hospital.
L’entrada a les Consultes Externes de l’hospital. | MARICEL BLANCH

El SAAS va explicar que posarà un reforç administratiu en els serveis i franges horàries que tinguin un major volum per solucionar els problemes de saturació telefònica que es donen quan es vol demanar hora a Consultes Externes. De la mateixa manera, es va manifestar que «s’està també valorant la contractació d’un servei especialitzat que pugui complementar l’equip» amb l’objectiu de, en un inici, absorbir aquest excés de demanda acumulat, així com millorar de manera àgil i eficaç aquest servei que es presta als usuaris.
El SAAS va explicar que ja a principis de l’any 2020 es va detectar una certa saturació del circuit de trucades per l’agenda de visites ambulatòries al SAAS, en concret i especialment durant la franja horària de matí, junt amb altres àmbits de millora d’eficiència de recursos en aquest dispositiu. És per aquesta raó que es van plantejar com a objectiu millorar l’experiència de l’usuari i l’eficiència global de la consulta externa mitjançant la posada en marxa d’un projecte que tenia els següents elements principals: optimització d’espais i de circuits destinats a l’atenció assistencial a usuaris, reavaluació del sistema i tasques administratives, adjudicació d’espais seguint un pla d’identificació de prioritats del SAAS garantint el principi de publicitat i concurrència, implementació d’un sistema de gestió de cues i de bones pràctiques de la gestió de les agendes, per tant, optimitzar l’atenció a l’usuari agilitzant els processos de concertació de les visites i facilitant la multicanalitat.
Aquest projecte va quedar aturat per ordre de prioritats i també perquè l’activitat habitual de les consultes externes va quedar discontinuada durant la primera onada i va tornar a quedar afectada per la segona i la tercera onada. 

PUBLICITAT
PUBLICITAT