PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

L’EuroLliga arriba als 40 patrocinis amb l’acord amb una marca grega

La competició intenta adaptar el producte als no aficionats al bàsquet

Per El Periòdic

Tunde i Slaughter lluiten un rebot en el partit d’EuroCup a Andorra.
Tunde i Slaughter lluiten un rebot en el partit d’EuroCup a Andorra. | Eurocup/Martin Imatge

L’EuroLliga i, per tant, l’EuroCup, han arribat aquesta setmana a un nou acord de patrocini que serà el 40è de l’ens europeu. Es tracta d’un acord amb la marca de roba  interior grega Med, que ha dissenyat mascaretes per a cada equip participant. Aquest patrocini serà vàlid per les properes quatre temporades. «Estem encantats d’associar-nos amb una marca tan avançada perquè als nostres aficionats els encanta estar a l’avantguarda de les tendències de la moda», va manifestar el president i conseller delegat de l’EuroLliga, Jordi Bertomeu. 


Amb aquest acord, l’EuroLliga sumarà quaranta patrocinis, sis dels quals són premium i aporten el 70% dels ingressos en aquesta categoria. Els global partners aporten el 25% dels ingressos i els regional partners, el 5%. Comercialment, la competició té els reptes de vendre millor al fan existent, augmentar els fans en les economies més importants d’Europa com Alemanya i França, adaptant el producte a aquells consumidors que no consumeixen un partit de bàsquet, i la transformació digital. Una de les seves estratègies passa per signar acords amb marques de lifestyle, com és el cas de Med, que busca ampliar el seu mercat cap a Europa obrint franquícies en diferents països un cop conquistat el mercat en el país hel·lè.

PUBLICITAT
PUBLICITAT