Escaldes-Engordany
L’EuroLliga arriba als 40 patrocinis amb l’acord amb una marca grega
La competició intenta adaptar el producte als no aficionats al bàsquet
L’EuroLliga i, per tant, l’EuroCup, han arribat aquesta setmana a un nou acord de patrocini que serà el 40è de l’ens europeu. Es tracta d’un acord amb la marca de roba interior grega Med, que ha dissenyat mascaretes per a cada equip participant. Aquest patrocini serà vàlid per les properes quatre temporades. «Estem encantats d’associar-nos amb una marca tan avançada perquè als nostres aficionats els encanta estar a l’avantguarda de les tendències de la moda», va manifestar el president i conseller delegat de l’EuroLliga, Jordi Bertomeu.
Amb aquest acord, l’EuroLliga sumarà quaranta patrocinis, sis dels quals són premium i aporten el 70% dels ingressos en aquesta categoria. Els global partners aporten el 25% dels ingressos i els regional partners, el 5%. Comercialment, la competició té els reptes de vendre millor al fan existent, augmentar els fans en les economies més importants d’Europa com Alemanya i França, adaptant el producte a aquells consumidors que no consumeixen un partit de bàsquet, i la transformació digital. Una de les seves estratègies passa per signar acords amb marques de lifestyle, com és el cas de Med, que busca ampliar el seu mercat cap a Europa obrint franquícies en diferents països un cop conquistat el mercat en el país hel·lè.