PUBLICITAT

Xavier serà VIP per un dia

  • El guanyador es podrà gastar fins a 3.000 ? en un dia
E.A.
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Dues nenes van ser ahir les «mans innocents» que van extreure el paperet amb el nom del guanyador Foto:TONY LARA

Com Julia Roberts a Pretty Woman. Així es com se sentirà probablement en Xavier, que ahir va resultar guanyador del concurs VIP per un dia, la primera activitat de cara al públic de la recentment creada Associació de Petits Comerciants d'Andorra. El pròxim 4 de gener, l'afortunat tindrà a la seva disposició un Rolls-Royce amb xofer, que el portarà a fer una ruta per tots els establiments que formen part de l'associació. De botiga en botiga, en Xavier es podrà gastar fins a 3.000 euros, tenint en compte que l'aportació de cada comerç participant és de 100 euros.

El sorteig es va fer ahir, a les 15 hores, a la seu de la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis d'Andorra. És a dir, poc abans que els petits comerços tornin a obrir les portes després del descans del migdia. Les mans innocents que van extreure la papereta amb el nom del guanyador eren dues nenes, que també van escollir dos suplents per si el guanyador, per algun raó, no pogués anar a recollir el premi.

El concurs VIP per un dia és la primera acció promocional de l'Associació de Petits Comerciants, una entitat que es va començar a gestar el mes de maig passat, quan un grup de comerciants van participar en un primer viatge de benchmarking a Girona i Figueres organitzat per la Cambra.

Més enllà d'aquest tipus d'actes, l'associació es planteja tres eixos d'actuació: la millora de les estructures comercials i l'adaptació dels espais –accessibilitat, aparcament, etcètera–; la cooperació entre comerços, tot promovent l'adaptació col·lectiva a les noves tecnologies i a les plataformes logístiques de distribució, i la millora de la competitivitat individual del comerç, mitjançant la modernització dels establiments i la realització d'accions de suport al seu creixement i expansió.

Així mateix, l'entitat es fixa, entre els seus objectius, oferir alguns serveis centralitzats: una central de compres i un servei d'assessorament legal, fiscal i comptable. A més, es vol establir un calendari estable de campanyes i promocions per als comerços adherits, crear una pàgina web i oferir una tarja de fidelització dels clients, que es podria anomenar Comerç d'Andorra.

Poden semblar uns objectius molt ambiciosos, però d'entrada l'APCA ja ha complert amb la primera fita que s'havia marcat. Caldrà veure l'evolució d'una associació que neix per defensar «els interessos propis» d'establiments petits i mitjans.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT