PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

La Fòmula 1 i Amazon negocien retransmissions

L’objectiu és ampliar el seu abast més enllà dels drets televisius tradicionals i captar audiències més joves

Per El Periòdic

Fernando Alonso en la seva estrena amb Renault.
Fernando Alonso en la seva estrena amb Renault. | Renault.

La Fòrmula 1 busca ampliar el seu abast més enllà dels drets televisius tradicionals. La competició de motor, controlada per Liberty Media, negocia amb el gegant de l’ecommerce Amazon un acord per retransmetre per streaming els Grans Premis, segons va avançar el Financial Times. L’organització va declarar, en la mateixa línia, que s’han mantingut «negociacions destacades amb Amazon i altres plataformes digitals globals» per aconseguir nous acords audiovisuals. Al llarg de l’últim any, Amazon s’ha convertit en un dels operadors més actius al sector de l’esport assegurant, per exemple, els drets per retransmetre partits de la National Football League (NFL) als Estats Units, altres de la Premier League de futbol al Regne Unit i ha apostat, fins i tot, pel cricket a l’Índia. L’objectiu de la Fòrmula 1 és, segons l’executiu, trobar oportunitats per expandir el negoci i apropar-se a audiències més joves.

PUBLICITAT
PUBLICITAT