PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

117.000 euros per a la definició museogràfica

L’empresa guanyadora del concurs ha estat Boïc Estratègia en Màrketing

Per El Periòdic

Les instal·lacions comunals on es vol ubicar el Centre de la Bicicleta.
Les instal·lacions comunals on es vol ubicar el Centre de la Bicicleta. | Arxiu ANA

Boïc Estratègia en Màrketing serà l’empresa encarregada de dissenyar el projecte museogràfic del centre interactiu de la bicicleta que vol impulsar el Comú d’Andorra la Vella. Aquesta és l’empresa guanyadora del concurs que la corporació comunal havia convocat per definir el projecte, i en el marc del qual s’han atorgat tres premis i un accèssit de 1.000 euros.

Així, la proposta Únicament sé que existeix un país on la gent viu i se sent lliure, de Boïc, ha rebut un premi de 6.000 euros, i ara seran els encarregats de definir el projecte museogràfic, uns treballs que tenen un cost de 117.000 euros, tal com consta al Butlletí del Principat d’Andorra (BOPA) publicat ahir.

El segon premi ha estat per a la proposta Mon Bike, de Naona Serveis, que s’endú 4.000 euros, i el tercer guardó ha anat a parar a La banda de Möbius d’Arnitx-Enric Dilme Arquitectura. A més, també es va concedir un accèssit per al projecte Pedalant al passat, de la societat Xelmy, guardonada amb 1.000 euros.

Cal recordar que la voluntat de la corporació comunal de la capital és ubicar un centre d’interactiu de la bicicleta a les dependències comunals de la plaça Lídia Armengol, on s’exposaran les bicicletes de la família Riberaygua Sasplugas, unes 300 peces d’entre 1860 i 1950, va informar l’ANA. 

PUBLICITAT
PUBLICITAT