PUBLICITAT

L’EFA abordarà les oportunitats de negoci pels models educatius

El 19è Fòrum tindrà lloc l’1 de desembre de manera no presencial

Per El Periòdic

El president de l’EFA, Francesc Mora, ahir en roda de premsa.
El president de l’EFA, Francesc Mora, ahir en roda de premsa. | EFA

«L’acte més important de l’any per a l’Empresa Familiar Andorrana (EFA)». Així ha definit el 19è Fòrum de l’EFA el seu president, Francesc Mora, durant la presentació telemàtica que es va celebrar ahir. Enguany, l’esdeveniment tindrà un format diferent, més curt, es farà també de manera no presencial webinar i tindrà lloc el proper 1 de desembre, amb les intervencions del cap de Govern, Xavier Espot, i la ministra d’Eduació i Ensenyament Superior, Ester Vilarrubla, ja que aquest any portarà per títol Educació: crear valor des d’Andorra. L’objectiu és presentar als empresaris andorrans els nous models de negoci que estan apareixent arran de la transformació dels models educatius i que la pandèmia ha accelerat, sobretot pel que fa referència en l’àmbit de l’educació superior en línia: «És una oportunitat per a tot el país, tant per empreses d’aquí com per la inversió estrangera, ja que es tracta d’un sector clau que aporta valor afegit i la diversificació és una de les apostes de l’EFA», va afirmar Francesc Mora. A més, el president de l’entitat va destacar la importància dels títols acadèmics oferts des d’Andorra i que són reconeguts a Europa perquè el Principat forma part d’aquest espai educatiu, així com la capacitat tecnològica que pot oferir el Principat i que garanteix que un projecte d’aquestes característiques es pugui instal·lar al país amb garanties d’èxit. «Hem d’anar cap a la qualitat i no cap a la quantitat», va dir en referència al fet que aquestes noves propostes empresarials no podran crear molts llocs de treball perquè «tenim un límit» però sí que seran «de qualitat».


Amb el suport de les entitats Andbank, Crèdit Andorrà i MoraBanc, la jornada començarà a les 5 de la tarda amb un acte de benvinguda a càrrec de Francesc Mora i Ester Vilarrubla.

PUBLICITAT
PUBLICITAT