PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

L’estratègia de Piqué per a omplir les grades a la Copa Davis

L’edició d’aquest any a la Caja Mágica de Madrid va haver de posposar-se al 2021 per la Covid-19

Per El Periòdic

Piqué en la presentació de la Davis.
Piqué en la presentació de la Davis. | EL PERIÓDICO DE CATALUNYA

Kosmos, l’empresa de Gerard Piqué que també dirigeix l’FC Andorra, té la Copa Davis com un dels seus principals projectes amb un canvi de format que revolucionarà la competició. L’edició d’aquest any no s’ha pogut dur a terme a causa de la Covid-19, però el 2021 podria arribar amb sorpereses pels amants del tennis. «S’estava morint el format actual», va declarar el director gerent de Kosmos, Javier Alonso. Un dels possibles canvis que l’entitat té sobre la taula és la presència de més públic i l’objectiu és superar els 133.000 espectadors del 2019 a la Caja Mágica, pel que l’organització podria estar buscant un recinte amb unes instal·lacions més àmplies. «Creiem que de cara al futur hi haurà un canvi en el consum de grans esdeveniments esportius i el consumidor es convertirà en un usuari més local i no tant internacional», va afegir Alonso. Cal destacar que durant el 2019, el 16% dels espectadors van ser estrangers. D’altra banda, el director de Kosmos també va voler posar en valor la presència de Piqué, confessant que «no és dels que inverteix i es queda a casa», sinó que  «és un president executiu». Alonso també es va referir al futbolista català com una persona que «vol aprendre, escolta i entèn que hi ha gent que sap més que ell».
 

PUBLICITAT
PUBLICITAT