PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

La CASS fa un balanç positiu de la cita prèvia

Destaquen que amb la mesura s’eviten cues a l’entrada de l’edifici

Per El Periòdic

Imatge d'arxiu de l'entrada de la CASS.
Imatge d'arxiu de l'entrada de la CASS.

El Consell d’Administració de la CASS va acordar, en la seva sessió d’ahir, emetre un balanç positiu de la implantació de la cita prèvia per atencions presencials en departaments tècnics, com bé poden ser control sanitari, control administratiu o pensions. 

La mesura es va posar en marxa el darrer 5 d’octubre, i tal com apunten des de la CASS, s’ha aconseguit reduir la mitjana d’atencions presencials diàries de 735 a 643 persones. D’altra banda, també s’ha passat d’un 12% d’atencions presencials amb cita prèvia a un 32%, i van posar en relleu que això, a la vegada, suposa que el flux d’afiliats durant el dia estigui més repartit, i conseqüentment, es redueixin les cues que s’acumulaven a l’entrada.

Per tot plegat, la CASS va fer una valoració positiva de la mesura i va anunciar que seguiran treballant perquè es puguin dur a terme el màxim de tràmits de manera telemàtica. De fet, també van recalcar que, en aquest període, s’havia incrementat l’ús de canals no presencials com l’accés en línia.

La cita prèvia es pot demanar a l’adreça www.cass.ad/no-faci-cues o mitjançant el telèfon 870 871.
A la mateixa sessió, el Consell de l’Administració de la CASS també va aprovar dos concursos públics. El primer: la licitació per la contractació d’una empresa per la distribució de cartes de la CASS; i la licitació per la contractació d’una empresa que s’encarregui del manteniment dels ascensors de la CASS. 

PUBLICITAT
PUBLICITAT