PUBLICITAT

Naturlandia registra un 50% més de facturació

La despesa mitjana ha crescut un 25% respecte a l’any passat

Per El Periòdic

Vols turístics amb helicòpter a la zona de la Rabassa.
Vols turístics amb helicòpter a la zona de la Rabassa. | Naturlandia

Naturlandia ha clos el pont del Pilar, de tres dies, amb una afluència i facturació superior a la registrada els darrers anys, segons explica el Comú de Sant Julià en un comunicat. En concret s’han comptabilitzat 2.754 visitants que han fet alguna activitat (2.072 el 2019, i 2.521 el 2018). La millor dada té a veure amb la facturació, ja que ha crescut un 50% respecte al 2019, i un 37% respecte al 2018. L’augment de la despesa mitjana per client és una tendència que s’ha consolidat des de l’estiu, (amb un increment del 25% respecte a l’any passat), dada que s’enfila fins al 32% durant aquestes jornades vacacionals. Els productes que més s’han sol·licitat han estat les entrades úniques (amb totes les activitats del centre) i el parc d’animals. El centre continua obert cada dia amb el restaurant la Borda i el Parc d’animals. Els caps de setmana s’obren la resta d’activitats de les dues cotes, i Naturlandia tancarà la temporada d’estiu - tardor el pròxim 1 de novembre. 
Per aquests dies, s’ha creat un producte específic que inclou un menú de tardor amb productes de temporada al restaurant, empaquetat amb l’entrada al Parc d’animals a preu promocional, que està tenint molt bona acollida. Aquest cap de setmana s’ha organitzat una altra sortida micològica amb el Cenma, així com vols turístics en helicòpter des de la Cota 1600. I per la nit de Tot Sants, s’ha programat una activitat al voltant de les llegendes del país i un sopar temàtic. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT