PUBLICITAT

Andorra la Vella

El MoraBanc adapta la campanya de socis a l’absència de públic

Hi haurà un carnet amb diversos avantatges, com la prioritat en cas de jugar-se amb aforament limitat

Per Vicente Pallarés

Gorka Aixàs, Adriana Tàpies i Gabriel Fernàndez a la presentació de la campanya de socis 2020/21.
Gorka Aixàs, Adriana Tàpies i Gabriel Fernàndez a la presentació de la campanya de socis 2020/21. | EL PERIÒDIC

El MoraBanc va presentar ahir la seva campanya de socis per la temporada 2020/21 que, sens dubte, serà la més atípica de la història pels clubs professionals davant la incertesa de si finalment podrà haver-hi públic a les graderies en algun moment de l’any. Per aquest motiu, el MoraBanc ha adaptat la campanya a les circumstàncies excepcionals amb un carnet de soci que mostri la fidelització de l’aficionat amb el club, ja que aquesta targeta física no donarà accés als partits en cas que hi hagi públic. No obstant això, el soci gaudirà de diversos avantatges com descomptes en comerços amics del club i en marxandatge oficial i l’opció de rebre la newsletter i la revista oficial del club, a més de tenir preferència i preus exclusius en la possible compra d’entrades i de mantenir reservat el seu seient per la temporada 2021/22. «Hi ha una quota de soci que apel·la al sentiment de pertinència al club, però cap abonat pagarà més del que pagava la temporada passada, sumant aquest carnet i les entrades als partits», va explicar el president del club tricolor, Gorka Aixàs. La quota serà de 90 euros i l’entitat ha utilitzat Moussa Diagne, jugador molt volgut per l’afició, per intentar mantenir el suport i la fidelització. «Amb els nostres aficionats ens uneix l’amor al club i al bàsquet i d’això va la campanya. El protagonista és Moussa Diagne, el jugador més volgut per l’afició», va argumentar el director de comunicació i màrqueting del MoraBanc, Gabriel Fernàndez.


«És una situació anòmala i molt trista. No ho portem bé perquè necessitem la nostra gent, però ens hem de superposar», va lamentar Aixàs, que va afegir que «esperem que la situació millori i, encara que sigui amb aforament limitat, la nostra gent pugui tornar al pavelló». L’impacte econòmic a causa de l’absència de públic és un dels temes que més preocupa als clubs, però el president del conjunt del Principat va voler destacar «el suport de la gent» com a pèrdua vital, ja que aquesta mesura «afecta més econòmicament a equips que poden omplir un pavelló de 10.000 persones», com poden ser l’FC Barcelona, el Reial Madrid o el València Basket, entre altres. Malgrat comptar amb un nombre d’aficionats inferior als partits com a local, el MoraBanc és un dels clubs amb una afició, encara que petita, més fidel. «El concepte de Mai sol surt perquè estem al seu costat i sentim que ells estan al nostre», va manifestar Fernàndez. Aquest lema recorda al You’ll never walk alone d’equips de futbol com el Liverpool o el Celtic de Glasgow. «Tenim la sensació que jugarem més acompanyats que mai», va afegir el director de comunicació de l’entitat tricolor.


D’altra banda, la responsable de ticketing i protocol, Adriana Tàpies, va explicar les mesures de seguretat que exigeix l’ACB pels partits de la Lliga Endesa. «Totes les entrades seran nominals i s’haurà d’accedir al pavelló amb el document d’identitat i l’ús de la mascareta serà obligatori», va anunciar Tàpies, que va afegir que «es farà una desinfecció del pavelló abans i després de cada partit» . Evidentment, també caldrà respectar la distància de seguretat «segons la normativa de cada moment», va explicar la responsable de ticketing del MoraBanc. A més, va donar més detalls sobre la prioritat dels socis per comprar les entrades de cada partit: «Si l’aforament fos limitat, els socis tindran preferència per comprar les entrades fins dos dies abans del partit, que s’obrirà la venda al públic segons disponibilitat».
La campanya de socis ha sortit només 10 dies abans de l’inici de la competició lliguera, que serà a casa contra l’UCAM Múrcia el proper 20 de setembre, ja que el club es mantenia expectant davant els possibles canvis protocolaris: «La premissa fonamental era saber si podríem arrancar la temporada amb públic. De moment, sabem que el dia 20 no serà possible i no podíem esperar més per treure la campanya, però volíem apurar-ho al màxim davant la possibilitat de tenir públic i fer l’abonament a mida», va aclarir Aixàs.

PUBLICITAT
PUBLICITAT