PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Nova campanya per reforçar el país com a destí d’estades curtes

‘Countrybreak’ s’emetra a televisions catalanes, valencianes i aragoneses

Per El Periòdic

Gent en una edició anterior de l’Andorra Shopping Festival.
Gent en una edició anterior de l’Andorra Shopping Festival. | Arxiu ANA

Tret de sortida de la nova campanya de Countrybreak, que va començar ahir i s’allargarà fins al 30 de setembre, que es durà a terme als mercats de proximitat, amb la intenció de reforçar Andorra com a destí idoni per a fer estades curtes i viure diferents experiències. Aquesta campanya, que no estava prevista inicialment, servirà com a pont entre les campanyes d’estiu i l’Andorra Shopping Festival 2020, que se celebrarà al novembre i que, tal com va informar la ministra de turisme,  Verònica Canals, enguany s’allargarà dos caps de setmana més. 


Countrybreak tindrà com a objectiu potenciar l’oferta de shopping, wellness, cultura i gastronomia. D’aquesta manera es vol allargar l’estiu captant turistes aquest mes i, especialment, durant els caps de setmana. 


El pla de comunicació es va iniciar ahir a Catalunya, València i Aragó, així com a França i la regió d’Occitània. La promoció se centrarà en un espot publicitari  que s’emetrà en diferents televisions com TV3, Aragón TV i France 3 (Midi-Pyrénées i Languedoc-Roussillon).


A part de l’emissió a aquestes televisions i  gràcies a l’acord signat entre Andorra Turisme i Disney, s’ha previst una campanya paral·lela amb la mateixa temàtica durant tot el mes de setembre que es farà tant a Disney Channel com en les xarxes socials del grup. Aquesta permetrà donar cobertura nacional, en aquest cas, a tota Espanya. 


A més, la campanya es recolzarà en suports digitals com les xarxes socials i altres accions de vídeos en línia. La inversió total destinada a la campanya és de 300.000 euros i es pot consultar tota la informació des de la pàgina web www.visitandorra.com. 

PUBLICITAT
PUBLICITAT