PUBLICITAT

Treball del comú de la capital amb les associacions de comerciants 

Una campanya presentarà Andorra la Vella com a destí segur

Per El Periòdic

Un moment de la reunió dels cònsols d'Andorra la Vella, Conxita Marsol i David Astrié, amb els comerciants. / COMÚ D'ANDORRA LA VELLA
Un moment de la reunió dels cònsols d'Andorra la Vella, Conxita Marsol i David Astrié, amb els comerciants. / COMÚ D'ANDORRA LA VELLA

El Comú d’Andorra la Vella va convocar ahir les associacions de comerciants per treballar conjuntament «amb la voluntat decidida de reactivar econòmicament el comerç de la parròquia», segons la corporació. La reunió va ser una presa de contacte per establir sinergies entre el sector públic i el privat de la parròquia i impulsar el motor econòmic principal d’Andorra la Vella. La voluntat de les parts és unir esforços i establir una estratègia conjunta per a la capital. La trobada va comptar amb la participació dels cònsols, Conxita Marsol i David Astrié; de la consellera de Desenvolupament Estratègic i Comercial i de Projectes Participatius, Meritxell López; del conseller de la minoria, Sergi González; i amb l’assistència de representants de l’associació de comerciants de l’eix central, de Riberaygua i travesseres, i de Fener Boulevard. L’objectiu del comú és establir reunions periòdiques conjuntes amb totes les associacions i comptar també amb sectors que no estan oficialment constituïts i que poden contribuir a enriquir el treball per impulsar el comerç de la parròquia.
Marsol va exposar que el comú continuarà donant suport al comerç i va posar en relleu les accions de la corporació en favor del sector. A banda de l’exoneració durant el període de tancament de les empreses de l’impost de radicació comercial i de les taxes associades, el comú iniciarà el dilluns 6 de juliol una campanya de promoció turística en televisions espanyoles i franceses i a internet.
Vine i agafa aire és una campanya que presenta Andorra la Vella com una destinació segura i atractiva on recarregar piles després d’aquest segon trimestre incert arreu del món a causa de la Covid-19, que complementa l’acció promocional d’Andorra Turisme. L’anunci (publicat al canal de YouTube del comú) s’adreça als visitants de proximitat (Catalunya, Aragó, Madrid i Occitània) i es podrà veure a Televisió de Catalunya, Aragón TV, Telemadrid, i a la desconnexió regional d’Occitània a France 3 Sud (Midi-Pyrénées i Languedoc-Rosselló), i comptarà amb visualitzacions a les pàgines web d’alguns d’aquests mitjans. La inversió publicitària és d’uns 70.000 euros. Els representants del comerç, que van coincidir que és el moment d’anar «tots a l’una», van demanar al comú que mantingui les inversions per afavorir el turisme, com la remodelació de la plaça de la Rotonda i «van aplaudir la proposta de potenciar esdeveniments consolidats com el Poblet de Nadal». 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT