PUBLICITAT

L’Ultra Trail perd 112.520 euros aquesta última edició

Segons el balanç econòmic de l’organització, la cursa ha generat prop d’un milió d’euros en IGI

Per El Periòdic

Una de les edicions anteriors de l’Andorra Ultra Trail.
Una de les edicions anteriors de l’Andorra Ultra Trail. | El Periòdic

L’Andorra Ultra Trail va anunciar que l’edició d’aquest any els ha comportat pèrdues de 112.520,10 euros, d’acord amb l’informe presentat per l’empresa Cims Màgics, organitzadors i gestors l’Ultra Trail.


Per altra banda, l’estudi fa un balanç econòmic de les 11 edicions de l’Andorra Ultra Trail i especifica que durant aquestes, Andorra ha rebut un total de 42.500 visitants, dels quals un 31% eren estrangers que no coneixien el país, però que hi van venir per aquesta cursa de muntanya que no tornarà a realitzar més edicions en els anys vinents.


D’aquesta manera, les xifres denotaven que la popularitat de l’Ultra Trail va atraure 13.200 turistes i 42.300 pernoctacions en establiments andorrans. Una afluència que es tradueix en més de 22 milions d’euros que suposen prop d’un milió d’euros en IGI per al país, d’acord amb els comptes de Cims Màgics.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT