PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Molines Patrimonis i el MoraBanc renoven l’acord de patrocini

L’empresa andorrana i el club continuaran junts almenys per dues temporades més

Per El Periòdic

Pati Molné i Gorka Aixàs, a la roda de premsa anunciant l’acord.
Pati Molné i Gorka Aixàs, a la roda de premsa anunciant l’acord. | EL PERIÒDIC

La directora de comunicació de Molines Patrimonis, Pati Molné, i el president del MoraBanc, Gorka Aixàs, van anunciar ahir en una roda de premsa l’acord de renovació del patrocini de l’empresa andorrana amb el club tricolor per dues temporades més. Molné va manifestar que «s’han anat adaptant i ampliant el patrocini perquè el MoraBanc estava creixent» i va assegurar que «la renovació va ser facilísima» fruit de la bona relació entre entitats. Per la seva part, Aixàs va destacar que, en aquests temps d’incertesa, aquesta aposta «és una mostra de que el club es veu com una palanca per a reactivar l’economia i que els patrocinadors van respondre molt bé i això ha provocat que no hagin «patit aquest exercici presupostari».


D’altra banda, a l’acte també es va fer pública la decisió de Molines Patrimonis de cedir els seus espais publicitaris de la Lliga Endesa  a Andorra Turisme, com ja van fer MoraBanc i Andorra Telecom. Els espais corresponents a Molines Patrimonis estan valorats en uns 36.000 euros, segons l’ACB. Tres Estudi, que tenia una petita presència com a patrocinador, també es suma a aquesta iniciativa de cohesió social per tractar de potenciar el turisme al Principat.  

PUBLICITAT
PUBLICITAT