PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Andorra Telecom se suma a cedir la publicitat de la Lliga Endesa

La setmana passada, l’entitat MoraBanc ja ho va fer per a incentivar Andorra Turisme

Per El Periòdic

L'edifici d'Andorra Telecom
L'edifici d'Andorra Telecom | MARICEL BLANCH

Andorra Telecom també cedirà la seva publicitat de la Lliga Endesa de bàsquet, com ja va fer MoraBanc, per maximitzar la publicitat del Principat com a destinació turística.

Cal recordar que l’ACB valora aquests espais publicitaris en 36.500 euros i els de MoraBanc, en 75.000. A més, espera que les audiències siguin superiors a les de la resta de jornades disputades. Per tant, l’impacte d’Andorra Turisme a Espanya serà molt elevat gràcies a aquesta mesura de MoraBanc i Andorra Telecom.

El portaveu de la companyia, Carles Casadevall, va assegurar de que es tracta de la millor opció: «No vam tenir cap dubte en seguir la idea de Morabanc i cedir total la publicitat digital» i va recordar que «és moment de jugar en equip». D’altra banda, la directora de màrqueting i comunicació d’Andorra Turisme , Noemí Pedra, va agrair que Andorra Telecom també se sumi a aquesta bona iniciativa: «Entre tots sumem per Andorra i aquesta és la bona línia».

El MoraBanc jugarà cinc partits a la fase de grups entre els dies 18 i 26 de juny, pel que la marca Andorra Turisme es veurà clarament reforçada de cara a l’estiu i la reobertura de fronteres amb Espanya després del confinament.
 

PUBLICITAT
PUBLICITAT