PUBLICITAT

Captar les oportunitats

  • Sis projectes que lluiten per trobar finançament a les operacions d'expansió
M. R.
ANDORRA LA VELLA

Periodic
El projecte skydair de túnel de vent per simular la caiguda lliure. Foto: EL PERIÒDIC

Sis van ser els projectes que dilluns es van promocionar entre l'inversor andorrà per tal de fer front als processos d'expansió. Un d'aquests va ser Beabloo, una empresa de tecnologia i de publicitat que ha desenvolupat una solució de baix cost de màrqueting interactiu digital integrat en el punt de venda en el comerç minorista, ajuntant a comunicar-se millor amb els clients potencials mitjançant «finestres digitals» com el telèfon mòbil o les xarxes socials. Calimanet va ser altre dels projectes promocionats, en aquest cas una empresa que explota la publicitat que es pot localitzar en la pàgina de connexió a Internet d'hotels i aeroports i altres llocs públics.

La presentació dinàmica dels projectes, amb vuit minuts per a cadascun i un torn de preguntes per als assistents de set minuts, va donar pas també a Frogbus, un operador virtual de transports en autobús que compta amb línies operatives al sud de França, Andorra i Espanya. Glasscover Europe S.L., una empresa que comercialitza a Espanya un producte antigraffiti i antienganxina fabricat a Japó, també va apostar per atreure inversió andorrana.

La presentació es va completar amb Skydair, la marca d'un grup d'empresa que promou la construcció i explotació de túnels de vent per ús recreatiu i esportiu amb una tecnologia desenvolupada ala UPC, i amb Soluzion Digital, una firma de Nvax Digital que ha promogut una central de compres i serveis d'àmbit espanyol per distribuïdors minoristes. H



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT