PUBLICITAT

Andorra la Vella

El sector hoteler celebra la continuïtat de la companyia

Manifesten que ajuda a la desestacionalització durant el mes de juliol

Per El Periòdic

Una funció del Cirque du Soleil.
Una funció del Cirque du Soleil. | Maricel Blanch

Les associacions que conformen el sector hoteler, Unió Hotelera i Autèntics Hotels, valoren positivament l’acord entre Andorra Turisme i el Cirque du Soleil perquè el famós espectacle torni al Principat. D’aquesta manera, ambdós actors veuen amb bons ulls que la pròxima edició celebri funcions els diumenges, ja que aquesta mesura hauria d’afavorir el nombre de pernoctacions i incentivar l’estada dels turistes al país. 

En aquest sentit, el president d’Unió Hotelera, Carles Ramos, va afirmar que «el nostre sentiment és de satisfacció», ja que «el Cirque du Soleil ha marcat un abans i un després en el sector turístic que visita el país al juliol». A més, Ramos va afegir que «juliol no és un mes de temporada baixa com abril, maig o juny, però el fet d’haver apostat per l’ampliació del nombre de sessions del circ i ara es faci durant els diumenges fa que augmenti l’atractiu». 
Per la seva part, la presidenta d’Autèntics Hotels, Cristina Canut, va mostrar la seva aprovació per l’entesa, ja que «el circ és un producte de qualitat que està funcionat i significa una garantia any rere any».

VISIONS CONTRAPOSADES/ Si bé els representants d’Unió Hotelera i Autèntics Hotels coincideixen en la necessitat de desestacionalitzar l’oferta turística, no conflueixen a l’hora de valorar la fórmula duta a terme per Andorra Turisme.

Així, Canut manifesta un descontentament per la dificultat de vendre entrades anticipades i per la gratuïtat de part de l’espectacle, ja que, argumenta que «ens agrada el producte però no el concepte d’Andorra gratis, recordo quan la gent pujava amb busos per anar a veure la funció i després tornava el mateix dia, esperem que això canviï». D’altra banda, Ramos va declarar que «segurament la despesa mitjana augmenti, ja que tant el preu com el format és una fórmula bastant assequible que aprofita  l’usuari de poder adquisitiu mitjà».

PUBLICITAT
PUBLICITAT