PUBLICITAT

National Geographic arriba per «obrir l’Andorra secreta al món»

Per El Periòdic

Els representants durant la presentació de l'acord, ahir.
Els representants durant la presentació de l'acord, ahir. | ANA / T. N.

Andorra Turisme va anunciar ahir l’acord amb National Geographic i Disney per donar a conèixer «l’Andorra secreta al món» a través del treball fotogràfic i digital de l’explorador Jaime Rojo. D’aquesta manera, el fotògraf de la prestigiosa revista s’encarregarà de documentar durant tot el 2020 la flora i fauna autòctona conjuntament amb l’empresa local de Pirenalia amb l’objectiu de «mostrar el país d’una manera que mai abans s’havia vist».

En aquest sentit, l’explorador  va explicar que el projecte constarà de diverses sortides de camp a la natura del país durant les diverses estacions per produir tres vídeos finals, una exposició fotogràfica itinerant i diverses peces als canals de National Geographic, el que generarà subproductes per difondre a les xarxes socials i canals digitals. A més, Rojo oferirà un taller de fotografia pels interessats en el seu mètode de treball.

La desestacionalització/ D’altra banda, la ministra de Turisme, Verònica Canals, va destacar la importància de l’acord, ja que «volem desestacionalitzar els visitants, que no només vinguin a esquiar, sinó que a més s’engresquin a apuntar-se a l’experiència d’Andorra». Tanmateix, Canals va afegir la intenció del projecte de ser «transversal» per treballar amb altres ministeris com Cultura i Medi Ambient. 
Per últim, el director general d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, va detallar que el pressupost destinat a aquesta col·laboració amb National Geographic s’encabirà en els 650.000 euros previstos en l’acord previ amb Disney i, per tant, es comptarà amb el mateix pressupost que el 2019. 

PUBLICITAT
PUBLICITAT