PUBLICITAT

Caldea va tenir 16,5 milions d’euros de beneficis el 2019

El termolúdic va rebre més de 400.000 usuaris durant l’any passat

Per El Periòdic

Usuaris utilizant les instal·lacions de Caldea.
Usuaris utilizant les instal·lacions de Caldea. | CALDEA

Caldea va augmentar els seus ingressos fins als 16,5 milions d’euros el 2019, el que representa un augment de prop del 5% de facturació respecte a l’any passat, uns 800.000 euros. 
 Pel que fa a la xifra de visitants, el centre, un dels majors atractius turístics del país, va publicar que va tornar a superar la barrera dels 400.000 visitants el 2019, el que confirma de nou la seva importància com a gran pol d’atracció al Principat per la seva varietat d’oferta, sales d’entreteniment en aigües termals i diferents seccions per la desconnexió i el benestar integral tant de famílies com d’accés exclusiu per a adults.
En aquest sentit, la companyia andorrana va informar els mitjans de comunicació que, per tercer any consecutiu, tanca l’exercici d’enguany amb un resultat net positiu gràcies a la gran afluència de públic que va registrar l’edifici d’arquitectura singular, obra de de Jean-Michel Ruols, inaugurat el 1994.

CREIXEMENT ESTRATÈGIC/ D’altra banda, la companyia va ressaltar que el perfeccionament de l’estratègia comercial orientada a augmentar el preu mijtà de les entrades, maximitzar la venda directa en línia, la millora dels ingressos dels serveis complementaris com tractaments, restauració i Club i la implementació de noves tecnologies estan alleugerant l’operació del centre van contribuir de manera clau en els bons resultats d’enguany. 

PERSPECTIVA DE FUTUR/ Pel que fa a les previsions pel 2020, l’empresa amb seu a Escaldes vol continuar amb un creixement sostenible i progressiu i millorar els resultats de cara al futur. D’aquesta manera, el director general de Caldea, Miguel Pedregal, va valorar molt positivament les xifres obtingudes enguany i va declarar que «entre les nostres previsions pel 2020 figura orientar tots els esforços en enriquir l’experiència de client amb l’estrena de més serveis adequats als nostres segments estratègics, amb la creació de nous espectacles automàtics i amb la inauguració d’instal·lacions com la llacuna panoràmica, que obrirà les seves portes el pròxim mes de març».
Com va informar el mateix Pedregal, es preveu que aquest equipament sobresurti de la terrassa exterior i tingui una secció transparent i translúcida que sobrevolarà el riu per generar una nova experiència en la visita dels nous usuaris al centre.

PUBLICITAT
PUBLICITAT