PUBLICITAT

Encamp

Els consumidors aproven amb nota alta el servei de FEDA

El preu segueix sent la valoració més negativa de l’enquesta de satisfacció

Per Elisabet Cortiles

La presentació de l'enquesta de FEDA.
La presentació de l'enquesta de FEDA. | E.C.

Els clients puntuen amb un 8,2 sobre 10 el servei que els va oferir FEDA l’any passat. Així ho indica l’informe que la central va presentar ahir amb els resultats de l’enquesta de satisfacció global del servei tant de clients particulars com de professionals. Segons les dades, la companyia manté uns índex globals d’excel·lència des del 2016.

Els 500 consumidors enquestats per FEDA, però, donaven una nota de 5,4 al preu, sent aquesta la valoració més baixa de tot l’estudi. En aquest sentit, el director general de FEDA, Albert Moles, recordava que les tarifes andorranes són més baixes que la mitjana dels països veïns, però va admetre que «s’ha de millorar en la percepció que els clients tenen de la factura que paguen. No es tracta tant de la xifra en sí, sinó de que el consumidor tingui la certesa que paga pel que consumeix i la seva tarifa és la més adient».

Vehicles elèctrics /
L’empresa responsable de l’estudi també va preguntar sobre les iniciatives relatives al cotxe elèctric. Alguns dels clients no sabien que FEDA s’encarrega de la col·locació i el manteniment dels carregadors, mentre que d’altres creien que aquest tipus de vehicles «són el futur del Principat». Moles va aprofitar per anunciar que aquest any treballaran en la promoció de les campanyes socials vinculades a la sostenibilitat i l’energia verda. 

PUBLICITAT
PUBLICITAT