PUBLICITAT

Sant Julià de Lòria

Josep Majoral defensa el producte de proximitat

Crearan una pàgina web on els ramaders puguin promocionar-se

Per El Periòdic

Josep Majoral i Rossend Duró en una explotació ramadera.
Josep Majoral i Rossend Duró en una explotació ramadera. | Terceravia

La dinamització econòmica i els projectes de comerç de proximitat són un punt clau en el programa de terceravia+Unió Laurediana+ Independents. Així ho va expressar ahir el cap de llista de la coalició, Josep Majoral, que va estar acompanyat del número 4, Rossend Duró, durant la seva visita a una explotació ramadera de Sant Julià. Per la formació, el comerç, l’agricultura, la ramaderia i el recent sector viticultor han de ser els pilars de l’economia de la parròquia.

Rossend Duró va declarar que des de l’agrupació «pensem que tota la gent que fa esforços per adaptar-se a la nova agricultura, mereix que els ajudem a donar- se a conèixer». És per això que proposen fer una pàgina web on cada comerç disposi del seu espai per posicionar-se entre els clients, tant nacionals com internacionals. Duró afegia que també «és necessari poder fer fires per mostrar els nostres productes.

Per a nosaltres la formació és prioritària i aquest sector té tot el nostre suport». Terceravia també va aprofitar l’acte per fer balanç de la campanya. Majoral deia que mantenen la il·lusió per formar un govern «transparent i responsable» allunyat del tacticisme polític.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT