PUBLICITAT

Cardelús, amb problemes en la seva primera jornada d’entrenaments

El pilot andorrà s’allunya del bon temps que va marcar al Circuit Ricardo Tormo a la pretemporada

Per El Periòdic

El pilot Xavi Cardelús en els primers entrenaments lliures del Gran Premi de la Comunitat Valenciana.
El pilot Xavi Cardelús en els primers entrenaments lliures del Gran Premi de la Comunitat Valenciana. | Cardelús Racing Team

Les baixes temperatures van marcar la primera jornada d’entrenaments del Gran Premi de la Comunitat Valenciana que aquest cap de setmana posa el punt final al Campionat del Món. La primera sessió es va disputar amb només nou graus de temperatura a l’asfalt i a la segona, amb 18, que continua sent molt baixa i accentua la manca de grip.

A la primera de les dues sessions, Cardelús va fer una volta ràpida d’1.38,520 minuts que va poder millorar en set dècimes al segon entrenament lliure, tancat amb un millor registre d’1.37,855. L’andorrà va tenir al llarg de tot el dia força problemes. A la primera sessió amb el tren davanter de la seva moto i a la segona amb el del darrere. La mostra més clara és que la seva volta ràpida d’ahir va ser un segon i set dècimes més lenta que la que va aconseguir en el test de pretemporada que va fer al traçat valencià abans de començar el campionat.

«La veritat és que m’esperava un dia molt millor del que ha estat finalment», assegurava i remarcava que «la referència era el temps d’1,36 segons que havia aconseguit a la pretemporada abans de començar el Campionat i les expectatives eren bones perquè amb aquest registre podia estar entre la 21a i la 24a posició. Però les coses no han anat bé». «Al matí he tingut molts problemes de feeling amb el tren davanter de la meva KTM i, quan de cara a la tarda hem canviat totalment la configuració de la moto, les dificultats han sorgit amb el tren posterior», comentava i assegurava que «el meu millor temps queda molt lluny, però tot i això, el que és positiu és que tenim la referència de la pretemporada que ens ha de servir per comparar reglatges i reaccions de la moto i aconseguir uns bons registres demà», concloïa. 

PUBLICITAT
PUBLICITAT