PUBLICITAT

El Practicum aborda les eines per adequar el turisme

  • El programa intensiu de dues setmanes es fa entre Madrid i Andorra
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Claude Benet i Amr Abdel-Ghaffar, ahir Foto: S.F.G.

El Practicum de la Fundació OMT.Themis, que va començar ahir a Andorra, abordarà les estratègies de màrqueting necessàries per adaptar el sector turístic als temps actuals, que passen principalment per una col·laboració estreta entre els sectors públic i privat. Així ho va explicar el president de la Fundació OMT.Themis, Amr Abdel-Ghaffar, durant la presentació que va tenir lloc aquest ahir al matí.

El Practicum 2010 correspon a un programa intensiu de dues setmanes de durada que es duu a terme a la seu de l'OMT a Madrid i a la Fundació OMT.Themis al Principat d'Andorra. Al Practicum hi participen 23 funcionaris d'administracions de turisme d'Àfrica, Àsia, Amèrica i Europa.

El ministre de Turisme, Comerç i Indústria, Claude Benet, va exposar en el discurs d'inauguració que és necessari salvaguardar la personalitat de cada territori. En aquest sentit, el ministre va explicar que Andorra va optar fa uns anys per un model que ha aportat un gran nombre de turistes fins que es van detectar signes de saturació. L'aposta del turisme al Principat, va afegir Benet, és fomentar la natura i la cultura.

De la seva banda, el president de la Fundació OMT.Themis, Amr Abdel-Ghaffar, va destacar en la seva intervenció que, després d'una situació de crisi important, actualment s'està experimentant un creixement moderat del turisme.

Turisme i crisi / Aquesta recuperació es deu principalment, segons va assenyalar Amr Abdel-Ghaffar, als esforços que han fet els Governs en l'àmbit turístic per fer front a la crisi econòmica. La previsió de l'OMT és que durant el 2011 continuï la tendència a l'alça del turisme internacional amb un increment del 4%.

El programa de treball del Practicum finalitzarà el 3 de desembre i consta de temes com el desenvolupament d'una estratègia de màrqueting, la investigació de mercat, la segmentació del mercat i el desenvolupament de productes, entre d'altres aspectes.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT