PUBLICITAT

Cinca insta els comerciants a qüestionar-se els horaris

  • El directiu de Crèdit Andorrà fa una crida a ser «valents i flexibles» a l'hora d'invertir
EVA ARASA
ANDORRA LA VELLA

Periodic
D'esquerra a dreta, Broglia, Cornella i el conseller delegat de Crèdit Andorrà, Josep Peralba, ahir Foto: TONY LARA

El director de Banca Comercial de Crèdit Andorrà, Jordi Cinca, advoca per la diversificació de l'economia del país, sempre que aquest procés –que «necessitarà anys»– es faci tenint en compte un sector clau al Principat com és el comerç. Mentrestant, Cinca fa una crida als comerciants a ser «valents i flexibles» a l'hora d'invertir i introduir canvis en els seus negocis, especialment en un context de crisi com l'actual. Entre totes les qüestions que cal que el comerç es «replantegi», el directiu financer va mencionar el tema dels horaris comercials, aprofitant les conclusions de la jornada Update, que va tenir lloc ahir al matí.

La quarta edició de l'Update, organitzada per Crèdit Andorrà, es va centrar en el comerç, un dels pilars de l'economia del Principat al costat del turisme i el sector financer. La jornada va aplegar més d'un centenar de directius, empresaris i emprenedors, que van assistir a una conferència sobre experiències i idees que, durant l'últim any, s'han aplicat en diversos països del món per millorar la productivitat del comerç.

Marca consolidada / Després de la intervenció dels ponents, Alfons Cornella i Antonella Broglia, el director de Banca Comercial de Crèdit Andorrà va fer una breu intervenció a mode de conclusió. Cinca es va mostrar optimista pel fet que Andorra «té un reconeixement internacional» en l'àmbit del comerç i disposa, per tant, d'una marca consolidada. A més, va reafirmar el discurs dels conferenciants, en el sentit que no cal témer la pèrdua de competitivitat per un menor diferencial en els preus, ja que «queda clar que el preu és només un dels molts factors que determinen l'èxit comercial i aquí, a Andorra, tenim molts altres atractius».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT