PUBLICITAT

Andorra es gasta 150.000 euros per promure's a Bèlgica

  • La televisió i internet són els principals suports de la campanya d'hivern
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

La campanya de promoció a Bèlgica és la primera campanya que s’inicia respecte a les campanyes d’Espanya, França i Portugal, vist que els consumidors belgues tendeixen a reservar les seves vacances amb més anticipació. El pressupost destinat a la compra de mitjans al mercat belga és de 150.000 €. Els principals suports de la campanya són la televisió i internet.

La campanya publicitària, amb el lema «Tot un món en un petit país», pretén donar a conèixer la varietat de l’oferta turística d’Andorra a l’hivern. S’incideix en el mercat belga perquè el perfil de turista que visita Andorra, tot i tenir un important nivell adquisitiu, fa la seva estada principalment a l’estiu. L’objectiu és aconseguir la desestacionalització del mercat belga i incrementar la seva presència durant la temporada d’hivern.

Segons dades facilitades per l’Observatori turístic, el mercat belga és el tercer mercat de visitants per darrera del mercat espanyol i del francès, amb 61.000 visitants l’any 2009. Els belgues solen concentrar la seva visita a Andorra als mesos d’estiu i fan estades més llargues al Principat (solen pernoctar més nits en hotels nacionals).

La televisió i internet són els principals suports de la campanya d’hivern 2010/2011 a Bèlgica, que donarà cobertura a Luxemburg, Holanda i el nord d’Alemanya. En televisió, la campanya al mercat belga estarà present mitjançant l’espot convencional de 20 segons a les cadenes de televisió de parla flamenca de la zona nord de Flandes, VTM i 2BE. A aquest suport s’hi destina el 90% del pressupost.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT