PUBLICITAT

Andorra la Vella

L’Andorra Shopping Festival espera atraure un 4% més de visitants

Turisme preveu que el pont de Tots Sants dobli els objectius de vendes

Per Victoria Gómez Pérez

Una edició anterior de l’Andorra Shopping Festival.
Una edició anterior de l’Andorra Shopping Festival. | TONY LARA

De l’1 a l’11 de novembre se celebrarà la sisena edició de l’Andorra Shopping Festival, un esdeveniment «consolidat», segons el ministre de Turisme, Francesc Camp. El fet que, a diferència de l’any passat, enguany hi hagi un pont de quatre dies per Tots Sants, dona esperances als responsables que preveuen que el volum d’excursionistes s’incrementi un 4,3% i el de turistes un 3,3%, el què suposarà un increment global del 4%. Per això, el sector ha apostat per doblar els objectius de vendes, esperant que la màxima afluència es concentri durant els dos caps de setmana, entre Andorra la Vella, Escaldes-Engordany i el Pas de la Casa. Tal com va detallar el gerent d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, s’han programat una gran varietat d’activitats al carrer, com concerts de diferents grups, tallers infantils, un beauty room, jornades gastronòmiques o una demostració d’street art, en la qual participaran les artistes andorranes Anna Mangot, Samantha Bosque i Zoe.
 
Per aconseguir aquest increment del 4% de visitants, avui s'ha engegat la campanya de comunicació als mercats espanyol i francès que durarà fins al pròxim 8 de novembre. L’spot es podrà veure en diferents televisions públiques, la premsa generalista i en espais en línia. Budzaku va informar que el pressupost destinat a aquesta promoció, nacional i internacional, és de 625.000 euros.

PUBLICITAT
PUBLICITAT