PUBLICITAT

Els publicistes s'integren a la Taula de Turisme i Comerç

  • L'associació nota un augment de l'aposta per empreses publicitàries del país
  • Reclamen que els concursos siguin nacionals per evitar competència forana
CLARA GARNICA
ESCALDES-ENGORDANY

L'Associació Andorrana d'Agències de Publicitat (AAAP) s'ha integrat, des d'aquest mes de maig, a la Taula de Turisme i Comerç que s'organitza mensualment entre els agents del sector i l'Executiu. Aquesta va ser una de les demandes que l'associació va realitzar al ministre de Turisme, Claude Benet, en una reunió mantinguda recentment. El president de l'AAAP, Toni Cornella, va valorar molt positivament aquest trobada, ja que "el ministre va mostrar una bona predisposició a complir les nostres demandes". Amb relació a la incorporació a la Taula de Turisme, (la seva primera participació va ser el passat 18 de maig), permetrà a l'AAAP "tenir veu i vot a l'hora de decidir les campanyes publicitàries relacionades amb el turisme que es fan per promocionar al país", va manifestar Cornella.

A banda de la incorporació a les taules, la petició més destacada que l'associació van exposar al ministre va ser la demanda que les empreses amb diner públic apostin per les agències publicitàries del país i no de fora, a partir "d'organitzar concursos únicament nacionals com es fa en el sector de l'obra pública", va explicar Cornella. D'aquesta manera, les agències foranes haurien de crear una UTE per poder participar-hi, i "hi hauria igualtat de condicions", ja que ara les empreses de fora tenen més facilitats a l'hora d'accedir als concursos, denuncia l'associació.

[email protected]



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT