PUBLICITAT

El canvi de marxes es trenca i Llovera ha d'abandonar a França

  • L'andorrà i PCR Sport tractaran de reparar l'Abarth amb la intenció de córrer avui
EL PERIÒDIC
ESTRASBURG

Periodic
L'Abarth de Llovera en un dels estrets i particulars revolts del ral.li de França, ahir. Foto: FOTOESPORT

Albert Llovera (Abarth Punto Grande) estava tenint una conducció conservador i fiable per tal de complir amb l'objectiu d'acabar el ral.li de França, puntuable per al Campionat del Món S2000 (S-WRC) però ahir en la segona jornada van haver d'aparèixer els problemes mecànics per fer miques el guió establer amb el seu ajudant Borja Rozada.

Llovera estava completant el tram final de la segona especial, de 15,7 quilòmetres a Ungersberg quan va notar dificultats alhora d'engranar les velocitats. De cop i volta van sentir un soroll "gens habitual", segons va assenyalar el propi pilot, i el canvi de marxes ja no funcionava.

Afectat per aquest incident l'andorrà va explicar l'abandonament: "En fer un interior hem sentit aquest soroll, hem continuat, però una virolla ha estat el senyal evident de que alguna cosa havia passat. Ho hem confirmat quan en intentar seguir no hi havia manera de posar cap velocitat...", va argumentar amb sensació d'impotència. Però si una cosa caracteritza Llovera és el seu caràcter competitiu i la mentalitat positiva. Estava dolgut perquè el primer dia, sense riscos per no patir un accident en un terreny amb nombroses dificultats, va poder acabar vuitè i ahir anava camí de viure una altra jornada exitosa quan la màquina va dir prou però prefereix buscar solucions a lamentar-se i així ho va demostrar: "Demà avui per al lector intentarem sortir i seguir lluitant per estar a la classificació final del certamen". Així de directe. El pilot d'Abarth i el seu equip, PCR Sport, treballaran fins a l'últim moment per reparar el canvi de velocitats i utilitzar l'opció super-ral.li.

Si finalment ho aconsegueix haurà de superar en dues ocasions un bucle que inclou l'especial urbana de 4,2 quilòmetres a Hagueneau i un altre de 24 a Bitche Camp; en total 56,20 km de velocitat.

[email protected]



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT