PUBLICITAT

Front comú entre els comerciants del Pas i Grandvalira per captar clients

  • Treballaran conjuntament per portar esquiadors francesos
  • Viladomat: "Els ajudarem econòmicament i en tot allò que puguem"
CLARA GARNICA
ENCAMP

Periodic
Vista d'una zona comercial del Pas. Foto: TONY LARA

El treball iniciat pels comerciants de la localitat del Pas de la Casa per tal de dinamitzar l'activitat comercial de la parròquia s'expandeix. Si recentment van estrènyer lligams amb l'alcaldessa de l'Hospitalet i amb el propi Comú encampadà, ara ha estat el torn de Grandvalira. Els integrants de la Iniciativa Publicitària del Pas van reunir-se amb representants del domini esquiable, entre els quals s'hi trobava el soci majoritari de Saetde. El resultat d'aquesta trobada va ser un acord per treballar conjuntament en l'objectiu de captar clients i esquiadors francesos a la localitat d'Encamp.

Els punts forts de cada part es posaran en comú, en el que és un esforç conjunt per millorar la situació de la localitat encampadana, afectada pel context de crisi econòmica global. Per la seva part, el domini de Grandvalira va oferir la possibilitat de comunicar les actuacions i imatge d'aquesta nova agrupació de comerciants a través dels seus canals de comunicació, com és el cas, per exemple, de la seva pàgina web, així com "una eventual aparició del logotip del Pas de la Casa sobre tota la seva comunicació", segons va explicar Jaques Carrier, un dels comerciants impulsors de la iniciativa. També es va acordar l'aportació econòmica del domini a la Iniciativa Publicitària. Així ho va confirmar ahir Joan Viladomat, que va manifestar que "els ajudarem econòmicament i en tot el que puguem". Viladomat va manifestar que Grandvalira està "al 100% encantada amb aquesta iniciativa".

I és que els comerciants, per la seva part, es van comprometre a utilitzar les seves fonts i els seus propis establiments per donar a conèixer les promocions de Grandvalira. Una d'elles, l'anomenada com Operació Forfets, pretén captar el màxim de clients esquiadors del país gal. "El mercat francès és molt important per nosaltres si volem créixer, igual que ho és l'anglès i el rus", va exposar Viladomat, que es va mostrar confiat en què la tasca dels comerciants encampadans beneficiarà el domini. Segons va explicar el soci majoritari de Saetde, productes com el forfet de deu dies no consecutius s'adapta perfectament als interessos de l'esquiador francès, i els comerciants del Pas poden ajudar a comunicar aquesta opció proposada des del domini.

BALANÇ DEL PRIMER MES La Iniciativa Publicitària del Pas de la Casa va fer balanç ahir el seu primer mes de treball. Des de la seva creació, més de 100 comerços s'han adherit al projecte. En total a la localitat n'hi ha 498. Els comerciants treballen ara en un pla de comunicació global, que inclou la creació d'un logotip identificatiu, la instal.lació de senyals informatives a la carretera i una nova web del Pas, entre d'altres projectes.

[email protected]



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT