PUBLICITAT

Compromís del cònsol a ajudar la unió de comerciants del Pas

  • El Comú subvencionarà la iniciativa i participarà a les seves campanyes
  • Acord per instal.lar un cartell informatiu a la rotonda de l'Ospitalet
C. G.
ENCAMP

La reunió mantinguda el passat dijous entre el cònsol d'Encamp, Miquel Alís, i la nova unió de comerciants del Pas va servir per obtenir el compromís de la corporació encampadana a participar activament i a ajudar en aquesta iniciativa publicitària. Segons va informar ahir la junta d'aquest nou projecte per donar a conèixer comercialment la localitat del Pas, el cònsol realitzarà una "eventual contribució financera a determinar en funció del pressupost del municipi". A més, va facilitar suport material sobre el Pas i va assegurar la participació dels agents de Circulació a la operació somriure, que han organitzat els comerciants.

Aquesta campanya comercial va ser acordada en la darrere assemblea i pretén millorar la imatge de la localitat a partir de potenciar el bon tracte i la simpatia cap als clients i visitants que s'acostin al Pas. Per aquest motiu, s'han creat uns cartells i uns adhesius que els comerciants penjaran als seus establiments.

Una altra de les iniciatives que veurà la llum properament és la col.locació d'un cartell informatiu i descriptiu sobre la localitat encampadana a la rotonda pròxima a la ciutat francesa de l'Hospitalet. En aquest sentit, en la trobada que els comerciants van mantenir amb l'alcadessa de l'Ospitalet, aquesta es va mostrar oberta a col.laborar plenament amb totes les iniciatives, ja siguin en comunicació, animacions o d'altres projectes.

Finalment, el proper pas que els més de 70 comerciants adherits a la iniciativa volen concretar és la creació d'una imatge corporativa que sigui identificativa amb el Pas. Per aquest motiu, estan mantenint trobades amb agències de comunicació per escoltar les seves propostes i plans de comunicació creats per publicitar la localitat, sobretot pel que fa a la seva oferta comercial.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT