PUBLICITAT

Llovera tira d'amor propi per acabar la segona jornada

  • L'andorrà es queda sense direcció assistida en l'última especial
EL PERIÒDIC
FARO

Periodic
L'Abarth de Llovera derrapa en un tram de la segona jornada, ahir. Foto: FOTOESPORT

Albert Llovera (Grande Punto Abarth S2000) va haver de tirar d'amor propi i coratge ahir per completar la segona jornada de la prova de la Copa del Món que s'està disputant a Faro (Portugal) aquest cap de setmana. El pilot andorrà es va quedar sense la direcció assistida en l'última especial, però lluny de retirar-se, va esprémer el cotxe al màxim i, tot i que va acabar perdent tres posicions, va poder creuar la línia de meta.

Fins al moment de l'incident, Llovera es mantenia ferm en la seva estratègia inicial i va aconseguir superar tots els obstacles que es van anar plantejant, encara que en alguns moments no va ser senzill: "Després de tot el que ha passat, estic molt cansat, però continuem millorant en les segones passades per les especials i això és una injecció de moral molt important. Estem aprenent molt tant de les reaccions del cotxe per millorar els comandaments i ser més competitius sobretot en els trams trencats. Mantenir la mecànica és el més important, estar en el podi final és l'objectiu", va manifestar després de la primera assistència. Perquè la continuació va ser més complicada per al pilot d'Abarth. "A la secció de la tarda hem començat amb la mateixa dinàmica, però en la segona especial han començat els problemes. Quedar sense direcció assistida ha estat una pallissa addicional a l'esforç que porten acumulats els meus braços. Veurem què podem fer per recuperar-los de cara a l'última etapa que intentarem completar si es pot solucionar els problemes de la nostra mecànica", va indicar.

La tercera i última etapa del Ral.li de Portugal consta de cinc especials; en són 89,61 quilòmetres cronometrats dels 324,30 que hi ha en total abans d'arribar per última vegada a l'Algarve Stadium, on hi ha una superespecial de dos quilòmetres. [email protected]



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT