PUBLICITAT

LA MASSANA

La plantilla del ‘contact center’ dels Arcs augmenta un 68%

L’Espic fitxa 19 persones més i el personal ja arriba als 47 treballadors

Per EL PERIÒDIC

Treballadors del Contact Center Espic a l’edifici els Arcs.
Treballadors del Contact Center Espic a l’edifici els Arcs. | TONY LARA
El contact center internacional Espic, amb seu a l’edifici Els Arcs de la Massana, ha experimentat un important creixement al llarg del seu primer any de vida. La consolidació de la cartera de clients i el suport als serveis d’atenció al client d’una important multinacional de components informàtics han permès la incorporació de 19 treballadors més, per tant, la plantilla ha passat de les 28 persones al febrer del 2015 fins a les 47 d’aquest gener. La incorporació dels 19 treballadors ha suposat un increment del 68 per cent de la plantilla. De les 19 incorporacions, cinc s’han produït amb la intermediació del Servei d’Ocupació del Govern.

El centre d’atenció telefònica Espic presta actualment els seus serveis a quatre grans empreses del país, la companyia internacional d’òptica Indo i la marca de components informàtics D-link. En el transcurs de les pròximes setmanes, hi ha prevista la incorporació de cinc agents més que elevarien el nombre de treballadors fins els 52.

Espic ha assumit els serveis d’atenció telefònica de D-Link al Regne Unit, Portugal, Espanya, França i Itàlia, fet que ha comportat la incorporació de treballadors amb gran domini d’aquestes llengües i de professionals amb formació en informàtica.

Les noves necessitats d’espai han dut el Consell d’Administració d’Espic a decidir l’ampliació de les seves instal·lacions a la segona planta de l’edifici Els Arcs de la Massana. El director del contact center, Joan Foix, ha valorat com a molt positiva l’evolució del centre ja que «demostra no tan sols la confiança mostrada per les empreses andorranes sinó que es pot prestar, des del país, un servei de qualitat i competitiu al mercat internacional».

Espic és fruit de l’aliança pactada entre Andorra Telecom i de l’empresa espanyola MST Holding (Medios i Servicios Telemáticos, SA). La creació del contact center forma part del procés de diversificació econòmica iniciat per Andorra Telecom.

Espic ofereix a la seva clientela serveis que van des de donar informació i redirigir trucades, a agafar comandes. També poden, si el client ho demana, fer campanyes de telemàrqueting trucant a persones per aconseguir una venda o donar-se a conèixer.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT