PUBLICITAT

ANDORRA LA VELLA

50.000 opcions a l’abast de la mà

L’Fnac obre una franquícia a Pyrénées amb productes a millor preu que a Espanya i França

Per EL PERIÒDIC

El director general d’Fnac Espanya, la ministra de Cultura i i el president del Grup Pyrénées, ahir.
El director general d’Fnac Espanya, la ministra de Cultura i i el president del Grup Pyrénées, ahir. | MARICEL BLANCH
L’Fnac, la botiga de productes culturals, d’oci i tecnologia, acaba d’obrir la seva primera franquícia a Andorra, a la planta baixa dels Grans Magatzems Pyrénées. L’espai, de 1.400 metres quadrats, ofereix 50.000 productes, tot i que la clientela pot sol·licitar en línia tot el catàleg de l’establiment, que abraça fins a dos milions de productes, segons va subratllar ahir el director general de l’Fnac Espanya, Marcos Ruão, durant la inauguració del local.
Pyrénées i Fnac treballaran per convertir-se en l’epicentre de la cultura a Andorra, amb la celebració d’activitats, concerts i la presentació dels treballs d’artistes i cantants, de dins i de fora del país. El binomi empresarial aspira a convertir-se en un «referent» en la difusió de la cultura andorrana, segons el director general de Grans Magatzems Pyrénées, Borja Escribano, ha informat l’ANA.

Ruão es va manifestar «orgullós» d’aterrar a Andorra i va destacar que l’Fnac que ha trobat amb Pyrénées el «partner ideal» per tirar endavant l’aventura, perquè «compartim els mateixos valors» i perquè té «un ampli coneixement del mercat». Escribano també va expressar la seva satisfacció per haver arribat a un acord amb l’empresa francesa i va reiterar que l’objectiu és convertir-se en un «referent de la cultura andorrana», tant per a la ciutadania com per al turisme.

La idiosincràsia de l’Fnac és convertir les seves botigues en espais d’activitats, concerts i presentacions d’artistes, un concepte que Ruão va assegurar que també implantarà al Principat. El director de Pyrénées va afegir que «farem una defensa de la cultura andorrana» i els artistes tindran «un punt de trobada, casa seva».

Quant al diferencial de preus, tant Escribano com Ruão van garantir que el que trobarà la clientela a Andorra serà més econòmic que els productes que s’ofereixen a les botigues d’Espanya i França.

Benvinguda política

A la inauguració de l’Fnac s’hi van poder veure moltes cares conegudes, tant de la política com del context social i cultural. El tradicional tall de la cinta el va realitzar la ministra de Cultura, Joventut i Esports, Olga Gelabert, acompanyada dels directius de l’Fnac i Pyrénéés. Gelabert va argumentar que que la implantació de l’empresa francesa a Andorra com «un fet rellevant en la història de la cultura i el comerç del país».

La cònsol major de la capital, Conxita Marsol, també va valorar molt positivament la nova incorporació de l’Fnac al teixit comercial de la capital: «Un dels nostres reptes és consolidar l’avinguda Meritxell com el centre comercial del país. I això és un gran pas».

Finalment, el president del Grup Pyrénées, Patrick Pérez, va confessar «l’obsessió» que tenen per trobar el «millor producte i preu», plantejant que amb l’entrada de Fnac a les seves instal·lacions hi estan «una mica més a prop».

Jornada musical

La festa d’inauguració de l’Fnac va comptar amb una jornada plena d’actuacions musicals i d’altres activitats. Al migdia van visitar les instal·lacions de la botiga les mascotes del Club Piolet. A la tarda, la vetllada musical va començar amb l’actuació d’Efrem Roca i Jordi Barceló.
Entre les quatre de la tarda i les vuit del vespre, hi va haver una festa d’Europa FM en directe. Paral·lelament, també van actuar Bluetonics i Patxi Leiva, i les mascotes de Naturlandia es van deixar veure pel local. La jornada festiva va finalitzar amb l’actuació de l’Andorra Sound Project i del músic Blau d’Àngel.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT