PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

L’intent per crear un producte comú no qualla entre les agències

Pablo assegura que ara és difícil el consens «perquè tot es fa a la carta»

Per I.M.

Pablo, en una entrevista per a EL PERIÒDIC, al juny de l’any passat.
Pablo, en una entrevista per a EL PERIÒDIC, al juny de l’any passat. | TONY LARA
Cristiane Pablo Mora és la directora de Relax Viatges i també la presidenta de l’Associació d’Agències de Viatges d’Andorra (AAVA), que compta amb més de 30 afiliats. La pròpia Mora va admetre que en els darrers temps la tendència del client és que li dissenyin les vacances a «la carta» i per això assegura que no han arribat a bon port «els intents per fer un producte consensuat entre tots. No qualla per això», va apuntar.

Pablo va assegurar que la irrupció d’internet no ha fet mal a les agències. Ho demostra a Andorra el gran nombre que encara persisteix, i que es deu a que «som professionals que ens dediquem a això en exclusiva, oferim un millor preu que online, més adaptat i amb una garantia de seguretat si tens algun problema».

Reconeix que per fer un viatge Barcelona-Madrid no cal recórrer a una agència, però sí en qualsevol viatge, sigui o no en avió. Aquesta és una premissa que, admet la màxima dirigenta de l’AAVA, no ha calat en tots els sectors de la població i per això va voler fer una crida: «Hem de comprar a les agències d’Andorra. S’haurien d’evitar els bookings o buscar per lliure, que pot ser una feinada, sempre pot donar problemes i normalment surt més car; d’aquesta manera fem una acció social, ajudem a fer país». 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT