PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Andorra Telecom no se sorprèn pel descontent social amb el seu servei

Asseguren treballar de continu per la millora de les seves prestacions

Per m.c.

Les queixes per l’atenció al client sorprenen la parapública.
Les queixes per l’atenció al client sorprenen la parapública. | Tony Lara
Els resultats de l’Observatori del primer semestre presentat pel Centre de Recerca Sociològica (CRES) el passat dimarts, en què es dibuixava la valoració de la satisfacció dels serveis públics per part de la ciutadania, no ha sorprès a Andorra Telecom. Des de la parapública es fa referència al «treball de constant» per tal de pal·liar les mancances que els usuaris van posar de manifest a través de l’esmentada enquesta i que, de fet, coneixien d’antuvi arrel dels mateixos qüestionaris de percepció que es fa des de l’empresa. Sí va sobtar, no obstant, les queixes per l’atenció, aspecte que «s’analitzarà».
 
Els percentatges augmenten o van a la baixa en funció del període, però els descontents que es donen a la societat en relació amb Andorra Telecom són els mateixos enquesta rere enquesta: la categoria de monopoli, d’una banda i, de l’altra, el mal funcionament dels serveis segueixen desencadenant queixes per part de l’usuari, la qual cosa no ha enxampat l’ens per sorpresa. Així, el darrer semestre, un 31,3% dels entrevistats manifestava estar poc o gens satisfet amb les prestacions oferides per l’entitat, sent els preus la principal font de planys. 
 
El director de Relació amb el Client d’Andorra Telecom, Josep Vilana, va lamentar aquesta percepció malgrat els «esforços» que de continu es fan per disminuir aquests aspectesque «penalitzen» la valoració de la telefònica. En aquest sentit, va posar com a exemple el canvi en tota la plataforma d’accés a internet per tal de millorar la prestació donada a l’usuari, tot fent èmfasi en el treball que comporten aquests projectes malgrat que els clients únicament en vegin l’aplicació final. 
Tot i que no va voler avançar de quin producte es tracta així com tampoc l’estalvi que suposarà per al client, Vilana va informar que les properes setmanes la parapública anunciarà un canvi les seves tarifes.
 
Atenció al client/ Andorra Telecom no comprèn les queixes entorn de l’atenció al client recollides a l’Observatori, precisament un dels seus «punts forts». El director de Relació amb el client assegura que s’estudiarà què ha succeït en matèria d’atenció al client per actuar en conseqüència de ser necessari. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT