PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

El mercat agrícola busca eslògan

La tercera edició de la trobada es durà a terme els dies 18, 19 i 20 de març a la planta principal de l’illa Carlemany / La jornada es consolida amb un concurs que oferirà al guanyador una mostra artesanal

Per Esther Jover Martin

Presentació del tercer Mercat de productes agrícoles i artesans, ahir.
Presentació del tercer Mercat de productes agrícoles i artesans, ahir. | ana / m. g. c.
La tercera edició del Mercat de productes agrícoles i artesans es consolida a l’illa Carlemany amb l’objectiu d’assolir entre 40 i 50 mil visitants. 
 
Durant els dies 18, 19 i 20 de març, la planta principal del centre comercial acollirà a nou artesans del Principat que mostraran els seus productes agrícoles; com confitures, mels,ous, licors, trumfes, salses, carn de poltre i altres mostres alimentàries que es proposen «donar visibilitat als productes del país i consolidar un esdeveniment atractiu per als consumidors i els mateixos productors», segons va matisar ahir el director del departament d’Agricultura, Landry Riba.
 
Per complementar la jornada, com a novetat, aquest any es durà a terme un concurs per escollir un eslògan al voltant dels productes. Així, durant els tres dies de mercat, els participants que ho desitgin podran proporcionar l’eslògan que creguin convenient i optaran a una mostra d’aliments agrícoles i artesans. La presentació de propostes es tancarà diumenge i el resultat de l’eslògan escollit es donarà durant la propera setmana. 
 
Riba també va destacar que aquest esdeveniment no només es desenvolupa per als turistes que durant aquest cap de setmana puguin deixar-se caure pel Principat. «Ja hem vist en les anteriors edicions que molts dels visitants que s’apropen a veure el mercat són d’Andorra». «Perquè tot i ser del país, descobreixen nous productes amb aquestes mostres que potser no tenien del tot presents». 
 
Veient l’èxit de l’evolució del mercat, Riba va matisar que segurament s’optarà per fer dues edicions a l’any, una a la primavera i l’altra a la tardor, per acabar així de consolidar l’esdeveniment i mostrar diferents productes, «ja que ara hi ha aliments que a la primavera no hi són o a l’inrevés». 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT