PUBLICITAT

Andorra La Vella

La CASS formarà als treballadors i inclourà un mediador per evitar que hi hagi problemes d'atenció

La Seguretat Social va atendre 500 persones al dia durant el passat any

Per ESTEFANIA GRACIA

La façana principal de la Caixa Andorrana de Seguretat Social
La façana principal de la Caixa Andorrana de Seguretat Social | TONY LARA
El Raonador del Ciutadà, Josep Rodríguez, va destacar la setmana passada que un nombre important d’assegurats havien tramés queixes per l’atenció rebuda a la Caixa Andorrana de Seguretat Social (CASS).

Unes declaracions que han fet actuar a l’entitat. Doncs el president del Consell d’Administració de la CASS, Joan M. Rascagneres, ha informat aquest matí sobre la implantació de noves mesures perquè els afiliats rebin «les millors prestacions i informacions possibles».

Així, al llarg d’aquest any, s’impartiran informacions als treballadors que atenen al públic perquè facin la seva tasca «el millor possible», ha remarcat Rascagneres. Tanmateix, s’inclourà un mediador perquè rebi «directament les queixes dels assegurats i actuï com un pont de comunicació» entre la CASS i els afiliats.

Durant l’any passat la Caixa Andorrana de Seguretat Social va atendre unes 500 persones per dia, «amb pics de 900 assegurats com a màxim», ha remarcat Rascagneres. Donant una xifra total de 119.076 ciutadans atesos durant el 2015. 

Més informació a l'edició de paper de demà. 
PUBLICITAT
PUBLICITAT