PUBLICITAT

Andorra la Vella

L’assemblea del FNJA crea la comissió de comunicació

Per M.C.

Amb l’objectiu de convidar a adherir-se al major nombre possible de persones pertanyents al col·lectiu d’entre els 16 i els 29 anys a Andorra i, d’aquesta manera, ésser-ne àmpliament representatius i dotar-se del major quòrum per gaudir de legitimitat públicament, de la segona assemblea del Fòrum Nacional de Joves d’Andorra (FNJA) va sorgir la primera comissió de treball, destinada a la comunicació. 
 
Part del pressupost previst per a l’exercici 2015-2016 es dedicarà, doncs a comunicació perquè «hem d’arribar al màxim nombre de persones», tal com va manifestar Roger Padreny, portaveu i membre d’aquesta agrupació de joves que persegueix la finalitat d’erigir-se com plataforma d’acollida de les més de 10.000 persones compreses entre la franja d’edat abans esmentada. Fruit d’aquesta voluntat, segons va explicar Padreny, es va crear aquesta primera comissió de treball, fonament per a la germinació de properes iniciatives.
 
Una quarantena de nois va aplegar-se a la trobada on, d’altra banda, també es van delegar unes altres quatre desenes de vots. Això equival a una vuitantena de manifestacions que no van oposar-se al «títol de la reunió, dirigida a l’aprovació dels estatuts i dels pressuposts». Les preguntes sorgides no van suposar ressistència a l’aprovació d’amdós punts del dia, que obren pas a la tercera assemblea del Fòrum de Joves. Si bé per ara es desconeix la data d’aquest retrobament, els membres treballen en la comunicació i aniran igualment trobant-se per preparar futures reunions.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT