PUBLICITAT

La Fira captiva 75.000 visitants

  • Ferrer destaca l'èxit d'assistència, amb 5.000 visitants més que l'any passat, així com la injecció d'optimisme
MARC RODRÍGUEZ
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Un dels moments de l'exhibició d'esports urbans Foto: TONY LARA

La Fira d’Andorra va aplegar, en la seva 32a edició, 75.000 visitants, 5.000 més que l’any passat, segons va destacar la Cònsol Major d’Andorra la Vella, Rosa Ferrer. De fet, aquesta dada pren encara més importància considerant la difícil situació que travessa l’economia. En aquest sentit, Ferrer va assenyalar que durant els dies de fira s’ha vist una tendència de més «il·lusió» per tal de «reprendre el consum», un fet que «convida a l’optimisme».

Des del Comú de la capital es va destacar la «bona acceptació» per part tant dels expositors com del públic de la nova carpa, molt més gran que en anys anteriors i unificadora de l’espai. Ferrer va celebrar la continuïtat assegurada del sector de l’automobil durant sis anys més, en virtut de l’acord signat conjuntament amb l’AIVA i amb Crèdit Andorrà, i va assegurar que en futures edicions comptaran amb un mínim de 4.500 m2 d’envelat.

A més de l’èxit d’assistència, Ferrer va celebrar la millora assolida a l’espai de les Cultures, amb hores punta on «no es cabia» a la carpa, així com la gran afluència de públic que va motivar l’espai dedicat als esports urbans organitzat per Dorsal 4, motiu pel qual ja s’han començat els contactes per tal de repetir participació en edicions posteriors. Pel que fa a l’estand del Comú, dedicat al món cultural i associatiu de la parròquia, la Cònsol va valorar positivament el funcionament del mateix, ja que ha possibilitat el contacte amb la ciutadania, en la línia ja encetada l’any passat.

El balanç per sectors / A nivell particular, Ski Andorra va qualificar el nivell de vendes de forfets com a «força positiu» i, a falta dels resultats finals, «més positiu que l’any passat», segons va destacar Montse Guerrero al mateix espai firal. La representant d’Ski Andorra va explicar que la Fira «és només l’inici» d’una temporada molt prometedora, així com una oportunitat per comprar els forfets als preus més competitius i per participar al sorteig de 10 passis de temporada gratuïts.

En el cas del sector automobilístic, la presidenta de l’AIVA, Maite Mas, va augurar uns resultats millors que els de l’edició anterior, tot i que aquesta setmana serà decisiva per a veure si les operacions iniciades a la fira s’acaben de tancar. En qualsevol cas, Mas va elogiar la nova carpa per les millors facilitats que ha derivat, ja que no hi havia estructures internes i els expositors van poder organitzar millor l’espai. Les «nombroses novetats» i els descomptes «de més de 2.000 euros en alguns casos, així com de tot un any de benzina gratuït», van tenir molt a veure en aquesta millora de resultats.

Des d’Andorra Telecom, el seu director general, Jaume Salvat, es va mostrar satisfet no tant sols pels bons números enregistrats en aquesta edició de la Fira d’Andorra, sinó també per «la positiva actitud dels clients envers la recent millora en els serveis, sobretot en IPTV i Telefonia mòbil». Els nous canals que aquesta setmana s’han implementat dins el Paquet Bàsic de SOM Televisió va fer que molts particulars s’apropessin a l’estand de la parapública, que va assolir un total de 250 nous contractes, segons Salvat.

Més petits comerciants / Una de les particularitats de l’edició que ahir es va tancar va ser l’increment de la participació del petit comerç, tal i com va destacar Ferrer. En aquest cas, si bé durant la Fira d’Andorra les vendes que es poden realitzar són limitades, aquest espai suposa un gran expositor a nivell publicitari que millora la projecció.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT