PUBLICITAT

ESCALDES-ENGORDANY

Grandvalira registra més de 57.000 visitants aquest estiu

La xifra representa un augment del 33% respecte l’any passat

Per EL PERIÒDIC

Imatge del Bike Park de Soldeu, cedida per Grandvalira
Imatge del Bike Park de Soldeu, cedida per Grandvalira | Grandvalira
Grandvalira ha baixat el teló a un nou curs estiuenc i el tanca amb un increment del 33% respecte a l’any anterior. Un total de 57.005 visitants han passat pel domini esquiable i han participat en el programa de propostes enfocades en l’oci familiar i esportiu. 
Alfonso Torreño, director de màrqueting de Grandvalira va comentar que «el balanç és extremadament positiu ja que s’ha superat amb escreix l’objectiu d’enguany que passava per augmentar en un 10% el nombre de visitants entre el públic de proximitat provinent de Catalunya, Espanya i el sud de França». Torreño també va afirmar que «els resultats aconseguits demostren un any més que la temporada estival de Grandvalira segueix posicionant-se com un dels principals reclams d’Andorra». 
Des de Grandvalira van apuntar que les activitats i propostes que presentaven novetats aquest estiu han estat les que han experimentat un augment de visitants més significatiu. Per una banda les activitats emmarcades en la Parròquia de Canillo, el Family Park de Canillo, que ha rebut més de 20.000 visites, amb un increment de facturació del 40% respecte a l’any passat. La tirolina, la gran novetat d’aquesta zona dedicada a l’oci familiar i infantil, ha registrat 1.200 visites en poc més d’un mes des que es va posar en funcionament el passat 10 d’agost. A més, aquesta atracció romandrà oberta durant la temporada d’hivern. El karting Marc Gené el Tarter, que enguany ha inclòs nous karts biplaça per a ser conduïts a la vegada amb familiars o amics, ha registrat a més de 4.000 usuaris, suposant un augment del 34% en el nombre de visites a l’activitat.
El Bike Park Soldeu mostra una certa estabilitat respecte l’any passat i més de 4.000 bikers han gaudit dels excepcionals recorreguts freeride, enduro i rally d’aquest bike park dissenyat pel rider Òscar Sáiz. Per la seva banda, el Golf Soldeu ha rebut més de 1200 golfistes i 10.000 vianants, aconseguint una facturació global superior en un 60% respecte a la temporada 2014-15. 
A la parròquia d’Encamp, el Funicamp ha rebut un total de 16.257 visitants, un 32% respecte a l’any passat. A més, les dades a les xarxes socials, Facebook i Twitter, també han sigut positives al llarg de l’època estival, impactant a una audiència de prop de 800.000 i 360.000 persones respectivament.
PUBLICITAT
PUBLICITAT