ANDORRA LA VELLA
La 21a Temporada de música i dansa MoraBanc va reunir 3.577 espectadors
El pressupost dels cinc espectacles va ser d'uns 400.000 euros
Un total de 3.577 persones van assistir als cinc espectacles programats en la 21a Temporada de música i dansa MoraBanc Andorra la Vella: el recital de l’orquestra Academy of Saint Martin in the Fields, dirigida pel violinista Joshua Bell; l’homenatge de Vicente Amigo a Paco de Lucía; la improvisació de la pianista Gabriela Montero; les coreografies clàssiques i contemporànies de la Compañía Nacional de Danza d’Espanya i, finalment, el concert de la gira de comiat de Joan Manuel Serrat.
Serrat va aconseguir ple total i el concert de Montero és el que més va punxar, amb només un 59% de l’aforament ple. Amb tot, l’organització de l’esdeveniment –MoraBanc i Comú d’Andorra la Vella– està molt satisfeta del balanç de la 21a Temporada. El cartell va costar gairebé 400.000 euros, dels quals MoraBanc va posar el 64%. Per venda d’entrades i abonaments només es va recuperar l’11% del pressupost. El Comú de la capital va invertir el 18% i Andorra Turisme es va fer càrrec de l’altre 7%. MoraBanc és el principal col·laborador de la Temporada. A més, l’entitat bancària i la corporació han renovat per dos anys més el conveni mitjançant el qual MoraBanc és coorganitzador de l’esdeveniment.
Quant a la pròxima Temporada, el director artístic, Josep Maria Escribano, no n’ha volgut avançar cap detall però ha garantit que «continuarem amb la fórmula mixta, eclèctica». «No renunciem a la qualitat i apostem per primeres figures en qualsevol gènere», ha afegir el director general de MoraBanc, Joan Carles Sasplugas.
Serrat va aconseguir ple total i el concert de Montero és el que més va punxar, amb només un 59% de l’aforament ple. Amb tot, l’organització de l’esdeveniment –MoraBanc i Comú d’Andorra la Vella– està molt satisfeta del balanç de la 21a Temporada. El cartell va costar gairebé 400.000 euros, dels quals MoraBanc va posar el 64%. Per venda d’entrades i abonaments només es va recuperar l’11% del pressupost. El Comú de la capital va invertir el 18% i Andorra Turisme es va fer càrrec de l’altre 7%. MoraBanc és el principal col·laborador de la Temporada. A més, l’entitat bancària i la corporació han renovat per dos anys més el conveni mitjançant el qual MoraBanc és coorganitzador de l’esdeveniment.
Quant a la pròxima Temporada, el director artístic, Josep Maria Escribano, no n’ha volgut avançar cap detall però ha garantit que «continuarem amb la fórmula mixta, eclèctica». «No renunciem a la qualitat i apostem per primeres figures en qualsevol gènere», ha afegir el director general de MoraBanc, Joan Carles Sasplugas.