PUBLICITAT

Les xifres auguren un hivern amb més esquiadors

  • L'evolució de les reserves a Grandvalira supera en més del 10% les de l'any passat
CLARA GARNICA
ENCAMP

el domini esquiable de Grandvalira ha començat la pretemporada d’esquí amb bon peu, o almenys així es desprèn de l’evolució de la seva central de reserves. El director general del domini, José Blanco, va explicar que a dia d’avui el nombre de reserves confirmades és superior a les de l’any passat, en xifres que superen els dos dígits. Blanco va posar l’exemple de mercats en expansió, com el polonès, que ha reservat un 25% més que fa un any, o el cas del rus, que segueix ampliant-se i que està força per sobre que fa un any pel que fa a reserves. També han crescut el mercat britànic, l’irlandès, l’israelià i el dels països nòrdics.

Partint d’aquestes xifres, i tot i que Blanco no va voler establir un objectiu numèric, el domini preveu una temporada d’esquí molt positiva i que superi en nombre d’esquiadors la de l’hivern passat. El director general va informar que la temporada, si la neu ho permet, s’iniciarà un cap de setmana abans del pont de la Puríssima, és a dir, el del 27 de novembre.

NOVA CENTRAL DE RESERVES / Grandvalira va aprofitar el marc de la presentació del nou consell de turisme de la parròquia d’Encamp i del Pas de la Casa per presentar la seva nova pàgina web, renovada i adaptada ales necessitats actuals dels usuaris. «La nostra web estava obsoleta», va manifestar Blanco, que va afegir que l’objectiu és arribar als 1,3 milions de visites. L’any passat en van rebre un milió.

Al nou servidor web del domini l’usuari pot adquirir directament a Grandvalira forfets i serveis de l’estació, així com reservar a hotels i restaurants de la parròquia d’Encamp. Blanco va informar que actualment disposaven d’una oferta de 100 propietats, entre hotels i d’altres allotjaments turístics, tot i que va assegurar que «no hi a límits» i va convidar d’altres espais del sector a integrar-s’hi. Aquest nou servidor s’encara sobretot al mercat espanyol, el principal client de Grandvalira, que representa el 60% del total. El 15% prové de França i el 8% del regne Unit.

El domini vol incrementar especialment les xifres de client francès i convertir-se en la referència esquiable del sud de França. Per aquest motiu ha establert convenis de publicitat amb l’equip de rugbi de Tolosa i amb els ferrocarrils francesos, entre d’altres.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT