PUBLICITAT

La mostra de productes locals tindrà continuïtat

El director d’Agricultura valora l’experiència de «força positiva»

Un home s’interessa per productes de confitura en un estand d’Illa Carlemany.
Un home s’interessa per productes de confitura en un estand d’Illa Carlemany. | Agències
La Mostra de productes agrícoles i artesans d’Andorra, celebrada aquest cap de setmana al centre comercial Illa Carlemany, va ser qualificada ahir com a «força positiva» pel director del departament d’Agricultura, Landry Riba. El director va celebrar l’afluència al petit mercat: «Les vendes han anat molt bé, hi ha hagut interès durant tot el cap de setmana, amb sinergies entre tots els productors. Al final, el balanç és molt positiu». El responsable d’Agricultura va assegurar que l’espai és «molt interessant» per organitzar esdeveniments d’aquestes característiques i que, per tant, repetiran la proposta, tot i que no va especificar amb quina assiduïtat.

Amb tot, no totes les parades instal·lades al vestíbul d’Illa Carlemany han tingut èxit. La de Sabors i Aromes, que venia trumfes, va admetre que no ha realitzat moltes vendes. Tot i això, la resta de productes, sobretot la cervesa artesanal, els embotits i les confitures, «han funcionat molt bé», va confessar Riba.

«La sorpresa ha estat que, tot i esperar molt turista, finalment hi ha hagut molta gent d’aquí», va afirmar Riba. «És molt interessant per als productors acabar de fer-se visibles amb aquells que passen tot l’any a Andorra», va afegir.

El departament d’Agricultura parlarà amb el centre comercial per preparar més edicions perquè «hi ha interès a repetir-ho», va reiterar. Riba, però, va recordar que hi ha produccions que no es poden mantenir tot l’any per la seva estacionalitat i, per tant, «hem de buscar els moments de l’any en què hi poden ser  el màxim nombre de productors, amb una diversitat el més àmplia possible de productes». L’objectiu serà arribar tant al consumidor local com al visitant que es vol endur a casa productes autòctons.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT